Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی محمدرضا شرفی خبوشان را به عنوان دبیر دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد معرفی کرد. تاریخ انتشار: 17:07 - 01 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۲۲۰۹

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی «محمدرضا شرفی خبوشان» را به عنوان «دبیر علمی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این حکم آمده است: «جناب آقای محمدرضا شرفی خبوشان؛ نظر به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جناب‌عالی در عرصه ادبیات داستانی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد» منصوب می‌شوید.

امیدوارم در انجام وظایف مندرج در آیین‌نامه جایزه، موفق و پیروز باشید.

سیدعباس صالحی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی»

بر پایه این گزارش، به زودی اعضای هیات علمی دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد معرفی خواهند شد.

محمدرضا شرفی خبوشان متولد سال ۱۳۵۷ است. وی علاوه بر دریافت جایزه جلال آل احمد در سال ۱۳۹۶ با «بی‌کتابی»، عنوان برگزیده و نامزدی در جشنواره‌های معتبر ادبی همچون کتاب‌سال جمهوری اسلامی، کتاب‌سال دفاع مقدس، جشنواره داستان انقلاب، جایزه قلم زرین و جشنواره شهید حبیب غنی‌پور را نیز کسب کرده است.

از او رمان‌های «بی‌کتابی»، «عاشقی به سبک ونگوگ»، «مو‌های تو خانه ماهی‌هاست»، «یحیی و یاکریم» و مجموعه داستان «بالای سر آب‌ها» در زمینه ادبیات داستانی منتشر و روانه بازار شده است. شرفی خبوشان سال گذشته داوری بخش داستان بلند و رمان یازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد را برعهده داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جایزه جلال ادبیات داستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد/ آهنگسازی محمدرضا چراغعلی

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، «فصل همدلی» عنوان یکی از تازه ترین نماهنگ ها به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی است که به آهنگسازی محمدرضا چراغعلی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در این نماهنگ که در اداره هنری و سینمایی معاونت فرهنگی و تبلیغات ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه و منتشر شده نداشا محمدی شاعر، قاسم افشار خواننده و علیرضا مراد علی بیگی تدوین گر حضور دارند.

کد خبر 6081304 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • آثار و پیامد‌های عملیات وعده صادق در تنبیه متجاوزان صهیونیست
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد/ آهنگسازی محمدرضا چراغعلی
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس