Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:04:25 GMT

آشکارسازی نقاط پرتصادف محورهای منتهی به مهران

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۴۰۰۸

آشکارسازی نقاط پرتصادف محورهای منتهی به مهران

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال نیز همانند سال گذشته در ایام اربعین شاهد حجم بالای ترافیک در راههای منتهی یه پایانه مرزی استان به سمت کشور عراق هستیم که به همین منظور پلیس راه انتظامی استان با همکاری تمامی دستگاههای مرتبط و حداکثر توان،طرح ترافیکی اربعین حسینی(ع)را بر تمرکز بر محورهای پرتردد به مرحله اجرا در می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به دوطرفه و کوهستانی بودن جاده های استان از رانندگان وسایل نقلیه و بویژه افراد غیربومی که آشنایی لازم را با جاده های استان ندارند تقاضا می شود که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد در مسیرهای منتهی به مرز مهران رانندگی کنند.

 وی به آشکارسازی نقاط پرتصادف محورهای منتهی به پایانه مرزی مهران اشاره کرد و افزود:در طول مسیر تردد زائران با نصب تابلو و بنرهای هشداردهنده آشکارسازی لازم به منظور افزایش آگاهی رانندگان و پیشگیری از تصادفات،اقدام لازم صورت می پذیرد.

سرهنگ همتی زاده گفت: برنامه ریزی های لازم در خصوص اطلاع رسانی مستمر در خصوص وضعیت راههای استان، اعلام محدودیت های ترافیکی، ساماندهی موکب ها و ثبت ساعت وسایل نقلیه عمومی در پایانه برکت صورت گرفته است.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: در اربعین امسال به منظور جلوگیری از گره های ترافیکی در شهر مهران و مسیرهای منتهی به پایانه مرزی، کارت های تردد دستگاههای درگیر در ایام اربعین صادر شده که فقط دارندگان کارت های یاد شده و اتوبوس های مسافربری اجازه تردد دارند و  سایر وسایل نقلیه در این ایام در مسیرهای اشاره شده اجازه تردد داده نخواهد شد.

وی تصریح کرد:به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به زائرین آقا اباعبدالله الحسین(ع) و با هماهنگی های بعمل آمده نسبت به افزایش ظرفیت پارکینگ های شهر مهران و اطراف آن اقدام شده است.

وی در پایان گفت: لازمه خدمت رسانی به زائران ، مشارکت و هماهنگی مردم با دستگاههای درگیر در طرح اربعین است که به همین منظور از مردم شریف و ولایتمدار استان بویژه شهر مهران تقاضای همکاری و مشارکت با خادمان حسینی(ع)همچون سال های گذشته به منظور اجرای هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی را داریم.

کد خبر 4726828

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام اربعین 98 هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت

داریوش امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: قسمتی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه‌خیز، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

معاون وزیر راه بیان کرد: سال گذشته پروژه‌های بسیاری در پایانه‌های مرزی انجام گرفت، در این خصوص حجم زیادی از مطالبات پیمانکاران به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت پیش بینی شده است.

امانی یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در این ایام گرم از سال است.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

وی بیان کرد: در بحث ناوگان حمل و نقل نیز که چندین سال است با مشکل نوسازی مواجه هستیم نشست‌هایی برگزار شده است تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانجات و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زوار بهره بگیریم.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند