Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سومریه نیوز، شبت علی، از مسئولان تیپ ۱۶ ارتش عراق گفت: عناصر داعش امروز (دوشنبه) به منزل یک افسر ارتش عراق در روستای "السادة" (واقع در ۳۰ کیلومتری شمال موصل) یورش بردند و سر پدر، مادر و برادر ۱۳ ساله وی را بریدند و سپس به مکانی نامعلوم فرار کردند.

طی ماه سپتامبر این سومین حادثه این چنینی است که رخ داده، چراکه پیشتر اعضای داعش به سه منزل متعلق به نیروهای ارتش و پلیس یورش بردند و سر اعضای خانواده‌ آنها را در مناطق اطراف شهر موصل بریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، محمد سمیر، از پلیس استان نینوا تصریح کرد: سه تن از نیروهای حشد عشایر در پی انفجار یک بمب در روستای "بنکینة" در منطقه "القراج" از توابع شهرستان "مخمور" (واقع در ۵۰ کیلومتری جنوب شرق موصل) در حین گشت‌زنی‌شان به شدت زخمی شدند و نیروهای امنیتی در مکان این حادثه کمین بستند و زخمی‌شدگان را به بیمارستان منتقل کردند.

مناطق مختلف استان نینوا به ویژه مناطق نزدیک به مرزهای سوریه در شمال غرب این کشور همچنان شاهد فعالیت‌های گروهک تروریستی داعش است که علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان عملیات تروریستی انجام می‌دهند و ده‌ها خانواده عراقی مجبور شده‌اند به سمت شهر موصل بروند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران شدید بخش‌های مسکونی نوار غزه

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: در کنار شدت گرفتن حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه نظامیان اشغالگر بی پروا آوارگان فلسطینی را در بیت حانون به گلوله می‌بندند.

حمله‌های شدید هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف نوار غزه طی ساعت‌های بامداد امروز شدت گرفته است.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجد شهدا الفاخوره واقع در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

در جریان این حمله دست کم ۱۰ شهید و زخمی برجای مانده است. جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی به صورت گسترده اردوگاه جبالیا و غرب شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی بامداد امروز منطقه تل السلطان واقع در رفح را نیز هدف قرار دادند.

در جریان این حمله‌ها که به صورت مشخص خانه‌های فلسطینی را هدف قرار دادند تعدادی از ساکنان نوار غزه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف خربه العدس در رفح را نیز بمباران کردند.

همچنین صدای وقوع انفجار شدید در منطقه المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به گوش رسیده است. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز همزمان با حمله‌های هوایی این رژیم منطقه بیت حانون در شمال نوار غزه را هدف قرار داد.

تیراندازی صهیونیست‌ها به سمت آوارگان فلسطینی

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که اشغالگران صهیونیست بار دیگر محل اسکان آوارگان فلسطینی را در نوار غزه محاصره کرده اند.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که نظامیان متجاوز یک مدرسه که به محل اسکان آوارگان فلسطینی در بیت حانون واقع در شمال نوار غزه تبدیل شده تحت محاصره خود درآورده اند.

بر اساس این گزارش، عناصر صهیونیست علاوه بر محاصره این مدرسه اقدام به تیراندازی به سمت آوارگان فلسطینی کرده اند.

رسانه‌های عربی تاکید کردند که نظامیان صهیونیست به سمت مراکز اسکان آوارگان فلسطینی در بیت حانون حرکت کرده و به صورت گسترده به سمت آنها شلیک کرده اند.

شکنجه نیروهای هلال احمر غزه توسط اشغالگران

از سوی دیگر هلال احمر نوار غزه اعلام کرد که نظامیان صهیونیست ۲ تن از نیروهای این نهاد فلسطینی را که بدون دلیل موجه بازداشت کرده بودند آزاد کردند.

در بیانیه هلال احمر نوار غزه تاکید شده است که نیروهای آزاد شده در شرایط بسیار بدی خود را به نیروهای هلال احمر رساندند. در این بیانیه آمده است: نیروهای هلال احمر که اسیر نظامیان صهیونیست بودند تحت شکنجه قرار گرفته اند.

این ۲ تن از نیروهای جمعیت هلال احمر نوار غزه روز گذشته پس از بازداشت ۵۰ روزه توسط نظامیان صهیونیست آزاد شدند. هلال احمر نوار غزه تاکید کرد که نیروهای دشمن در یک ایست بازرسی نظامی در خان یونس در جریان مأموریت تخلیه بیماران از بیمارستان امل آنها را بازداشت کرده بودند.

این جمعیت فلسطینی خاطر نشان کرد که عناصر رژیم صهیونیستی به بازداشت شش نفر دیگر از نیروهای هلال احمر ادامه می‌دهند و سرنوشت آنها مشخص نیست.

بازداشت جوانان فلسطینی در حمله به کرانه باختری

این در حالی است که نظامیان صهیونیست طی بامداد امروز به صورت گسترده به بخش‌های مختلف کرانه باختری حمله کردند.

این عناصر متجاوز به اردوگاه بلاطه واقع در نابلس و شهر بیت لحم یورش بردند. در جریان این حمله‌ها، نظامیان صهیونیست تعدادی از شهروندان فلسطینی از جمله نوجوانان را بازداشت کردند.

اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی نیز بامداد امروز شاهد حمله گسترده عناصر متجاوز بوده است. نظامیان صهیونیست به شهر جنین نیز حمله کردند. نیروهای مقاومت مستقر در این شهر در جریان یورش عناصر صهیونیست با آنها درگیر شدند.

همچنین وقوع درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و عناصر صهیونیست در اردوگاه الدهیشه واقع در بیت لحم گزارش شده است. نظامیان صهیونیست به همراه تجهیزات جنگی خود به اردوگاه قلندیا در جنوب شهر رام الله و همچنین محله سطح مرحبا در شهر البیره یورش بردند.

خانه‌های فلسطینی‌ها در محله نزال در شهر قلقیلیه و منطقه کفر عقب واقع در شمال قدس اشغالی نیز شاهد این حمله عناصر متجاوز بوده است.

کد خبر 6079418

دیگر خبرها

  • بمباران شدید بخش‌های مسکونی نوار غزه
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • افسر سابق ارتش آمریکا: ایران نشان داد شوخی ندارد!
  • افسر سابق ارتش آمریکا: ایران نشان داد شوخی ندارد (فیلم)
  • حضور فرماندار تبریز در منزل هوادار فقید تراکتور
  • فیلم‌های اصابت موشک‌ها و پهپادهای ایران به مناطق اشغالی