Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@22:43:12 GMT

فیلم/ ۵ گل برتر هفته چهارم لیگ برتر ایران

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۴۱۲۷

‍‍‍‍‍‍

۵ گل برتر هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران را در فیلم مشاهده می‌کنید.

دریافت 11 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن فیلم ورزشی فیلم ورزشی اخبار ورزشی فوتبال بازیکنان فوتبال فدراسیون فوتبال تیم های فوتبال لیگ برتر گلزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر گل‌های پرتعدادی در دقایق پایانی مسابقه داشت و همین موضوع هیجان زیادی را به فوتبال ایران منتقل کرد و تیم‌ها در این هفته کامبک‌های موفقی زدند و جدول با تغییرات جالبی رو به رو شد.

اولین بازی هفته بین تیم‌های هوادار و پیکان برگزار شد و در حالی که بنفش‌پوشان دو بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند بازی با نتیجه دو بر دو تساوی به پایان رسید و گل دوم پیکان در دقیقه 86 توسط ابولفضل زمانی به ثمر رسید.

جذاب‌ترین بازی هفته بین تیم های گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان اتفاق افتاد و در حالی که قائم اسلامی‌خواه گل دوم گل‌گهر را در دقیقه 90 به ثمر رساند، استقلال خوزستان با گل‌های آسو رستم و مطلق‌زاده در دقایق 92 و 94 بازی را به تساوی کشید و کامبک جذاب دیگری رقم خورد!

بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم یکی دیگر از مسابقات هیجان انگیز لیگ بود، در این مسابقه استقلالی‌ها سه بر صفر از حریف خود پیش افتاده بودند و در دقایق 83 و 85 دو گل دریافت کردند و در آستانه یک کامبک وحشتناک قرار گرفتند اما در نهایت توانستند سه امتیاز این مسابقه را کسب کنند.

دیدار بین تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم اراک هم با شرایط جالبی پیش رفت و در حالی که احمد گوهری چند موقعیت خوب گلزنی از بازیکنان ذوب آهن گرفته بود در نهایت در دقیقه های 92 و 98 توسط فردین یوسفی و محمدجواد محمدی تسلیم شد و ذوب آهن در وقت های اضافه سه امتیاز را کسب کرد.

هفته ای که به پایان رسید یکی از جذاب‌ترین هفته های لیگ برتر بود و نتیجه مسابقات تا لحظه سوت پایان مشخص نبود و بارها تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • پیروزی آرسنال در خارج از خانه