Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از طرح خدمات‌رسانی سازمان با عنوان "طرح مهر" خبر داد.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا پیوندی با اعلام این خبر، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند در راستای حمایت از قشر فرهنگی شهر، در لیست اقدامات خدماتی خود با عنوان "طرح مهر"، اقداماتی را از ۲۰ شهریور ماه آغاز کرده که تا ۲۰ مهرماه هم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی از اقداماتی که در جهت رفاه حال دانش‌آموزان و محیط آموزشی در دست اقدام است، گفت: شستشو، تعمیر و رنگ‌آمیزی مخازن زباله، جمع‌آوری نخاله و مصالح ساختمانی در معابر و اطراف محیط آموزشی، پاک‌سازی و تنظیف، شستشو و گذرهای منتهی به مدارس و تنظیف پیاده‌روها و جوی‌ها، پاک‌سازی علف‌های هرز پیاده‌روهای اطراف مدارس را می‌توان نام برد.

پیوندی افزود: در این طرح تمامی مدارس سطح شهر با به‌کارگیری همه نیروها و تجهیزات سازمان مدیریت پسماند، نظافت و پاکسازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان با اشاره به اینکه در طرح مهر برنامه‌های فرهنگی و آموزشی با موضوع مدیریت پسماند در زمان بازگشایی مدارس توسط این سازمان اجرا می‌شود، اضافه کرد: در این برنامه‌ها، علاوه بر آموزش فرهنگ مدیریت پسماند، دانش‌آموزان با پاکبانان و فعالیت آن‌ها آشنا می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید که مصادف با هشتمین سال متوالی آموزش و فرهنگ‌سازی مدیریت پسماند در مدارس ابتدایی شهر سمنان است، تداوم آموزش‌های انجام شده موجب شود در آینده شاهد تغییر محسوس در زمینه افزایش دانش، بینش و رفتار شهروندان در زمینه‌های مرتبط با مدیریت پسماند، افزایش همکاری با پاکبانان برای پاکیزگی شهر و کاهش آلودگی محیط زیستی در این حوزه باشیم.

کد خبر 390670

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری سمنان شهر سمنان مهرماه ماه مهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟

به گزارش «تابناک» به نقل از ۹ صبح، دانش آموزان تا پایان ۲۸ فروردین باید به مدرسه می‌رفتند.اما بیشتر دانش آموزان از تاریخ ۲۶ اسفندماه به مدارس نرفتند و مدارس به صورت نیمه تعطیل بود.

بعد از تعطیلات نوروز دانش آموزان از تاریخ ۱۴ فروردین باید به مدرسه بروند و مدارس دایر است.

سیزده به در که همان روز طبیعت است مصادف است با روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ و ۲۱ رمضان ۱۴۴۵ و تعطیل رسمی است. با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان و اولیا در سفر هستند و در این فکر هستند که مدارس تعطیل می‌شود احتمال می‌رود که این روز تعطیل باشد، اما طبق هر سال مدارس از روز ۱۴ فروردین به صورت حضوری باز است.

آیا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟

تا این لحظه دولت هیچ تصمیمی برای تعطیل رسمی اعلام کردن این روز نگرفته است؛ و مدارس و ادارات در روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ فعال هستند.

دیگر خبرها

  • توسعه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش غیردولتی در سال ۱۴۰۳
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم