Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:59:46 GMT

زمان قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر کشتی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۴۲۰۰

زمان قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر کشتی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالیکه مسابقات کشتی قهرمانی جهان در نورسلطان قزاقستان روز گذشته به اتمام رسیده، حالا مسئولان کشتی باید خودشان را مهیای برگزاری لیگ برتر در سال ۹۸ کنند.  

بر این اساس طبق اعلام سازمان لیگ کشتی قرعه کشی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ‌برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور روز ۴ مهرماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم با حضور جمعی از مسئولان ورزش کشور، مسئولان فدراسیون و پیشکسوتان کشتی و همچنین اعضای تیم‌های حاضر در لیگ برتر ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۴ مهرماه  برگزار می‌شود.

کد خبر 4726836

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی لیگ برتر کشتی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی معوقه از رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم هم امروز مقابل سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد که طلایی پوشان با نتیجه یک بر صفر برنده آن شدند.

با برگزاری این دیدار معوقه حالا تعداد بازی‌های هر 16 تیم حاضر در مسابقات به 23 مسابقه رسیده و همه تیم‌ها در این تعداد بازی شرایط یکسانی دارند.

با یکسان سازی شرایط تیم‌ها از نظر تعداد بازی و اتمام بازی‌های معوقه، حالا رقابت در لیگ برتر جذاب‌تر خواهد شد. تیم‌های لیگ برتری حالا هرکدام 7 بازی در مسابقات دارند که در این بازی‌ها برای ارتقای جایگاه خود تمام تلاش شان را به کار خواهند کرد.

بی‌شک رقابت‌های لیگ برتر از این پس می‌تواند جذاب‌تر از قبل دنبال شود؛ رقابت در بالا و پایین جدول برای قهرمانی و بقا و حتی جنگ تیم‌های میانه جدولی برای کسب رتبه‌ای بهتر در پایان فصل می‌تواند مسابقات زیبایی را پیش روی علاقه‌مندان به فوتبال در ایران قرار بدهد.

دیگر خبرها

  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا