Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید یوسف مولایی گفت: کسی که 20 حکم از امام (ره) داشت در فتنه 88 به واسطه نداشتن بصیرت امنیت کشور را بر هم ریخت و این مسئله نشان می دهد با اولین غبار نفوذ، بصیرت موجود در این افراد از بین می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه استان البرز پیش از ظهر دوشنبه در ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با روایت گری حاج حسین یکتا و مدیحه سرایی سید مهدی میرداماد در گلزار شهدای 400 دستگاه کرج برگزار شد، گفت: امروز 40 سال را پشت سر گذاشته و 40 سال پیش رو داریم و باید به این مسئله توجه کرد که بدون امکانات و تجهیزات  40 سال را سپری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سید یوسف مولایی افزود: طی 40 سال آینده علی رغم لزوم در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات پیشرفته، باید عنصری که بین گام اول و گام دوم انقلاب مشترک است را مورد توجه قرار دهیم و آن چیزی جز بصیرت ژرف و استحکام در ایمان نیست.   وی با اشاره به اینکه بالاترین مسئول و رده در جمهوری اسلامی اگر دو مشخصه مذکور را نداشته باشد نفوذ پذیر است، اظهار داشت: شهدای کربلا عزت آفریدند و توانستند با ایثار جان به جهان اثبات کنند که می شود از ولی خدا حمایت کرد اما در بین این شهدا علمدار کربلا برای همه عزیز است و حتی دشمنان اسلام نیز اذعان دارند تنها در جایی که نمی توان عهد و پیمان شکست مرقد عباس (ع) است.   سردار مولایی تصریح کرد: کسی که 20 حکم از امام (ره) داشت در فتنه 88 به واسطه نداشتن بصیرت امنیت کشور را بر هم ریخت و این مسئله نشان می دهد با اولین غبار نفوذ، بصیرت سطحی موجود در این افراد از بین می رود.     وی گفت: بسیجی که که در فتنه 88 کتک زده شد با کسی که عالمِ بزرگ بود و دار و ندار خود را از انقلاب داشت تفاوت دارد زیرا فتنه گران بصیرت خود را از دست داده بودند اما امروز اگر با امنیت زندگی می کنیم به واسطه بصیرت بالا و استحکام در ایمان شهدا بود.   سردار مولایی افزود: سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیس به واسطه مشخصه مشترک گام اول و گام دوم انقلاب بود اما همین نیروهای مسلحی که در برابر دشمن با خشونت تمام ایستادند در مقابل مردم سیل زده فروتن بودند.   وی شهید باکری ها، چمران ها و همدانی ها را مصداق نفوذ ناپذیری و ایستادگی در برابر دشمن دانست و اظهار داشت: اگر در 40 سال آینده دو مشخصه مذکور را نداشته باشیم تاب نخواهیم آورد زیرا عده ای با فقدان این دو عنصر از اسلام جدا می شوند.




انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: انقلاب اسلامی همچون انفجار نور در دنیا تاثیر گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار تقی رضایار در مراسم یادواره سردار شهید حجازی و گرامی‌داشت شهدای کنسولگری ایران، یادمان شهید آیت‌الله سلیمانی و حمایت از عملیات وعده صادق در سالن زنده‌یاد حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد، گفت: شیعیان ایران جایگاه بسیار خوب و مهمی در میان 56 کشور اسلامی دنیا دارند، همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص)  با اشاره به سلمان ملت ایران را بسیار تأثیرگذار دانستند، با این تفکر مهدوی و جهانی، سپاه پاسداران تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با توجه به نظرات اندیشمندان دنیا، بیان کرد: بسیاری پایان تاریخ را براساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی می‌دانند و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است. 

وی تصریح کرد: باید گفت که در بحث عمق‌بخشی خارجی، کف خیابان‌های دنیا امروز با ما همسو شده است، انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور در دنیا هم تاثیر‌ گذاشته است. 

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند.

سردار رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‌های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند و محصول تفکر این شهید بود که نیروی هوایی کشورهای غربی در یک روز نابود شدند.

وی افزود: این نگاه تمدنی که ما را به عظمت می‌رساند، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد .

وی تصریح کرد: آینده برای ما کاملا روشن است و می‌دانیم در نگاه تمدنی ما جایگاه امام زمان(عج) کجاست و ابتدا و انتهای جهان برای ما مشخص است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • ببینید | واکنش سردار جعفری به تذکر رهبر انقلاب درباره حجاب
  • فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم