Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:41:46 GMT

لژیونر بسکتبال ایران تمریناتش را در چین شروع کرد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۴۲۶۷

لژیونر بسکتبال ایران تمریناتش را در چین شروع کرد

بهنام یخچالی لژیونر امسال بسکتبال کشورمان است که قرار است در لیگ چین به میدان برود. یخچالی که قبل از جام‌جهانی ۲۰۱۹ با تیم نانجینگ قرارداد بست، اولین سال حضورش در لیگی خارجی را تجربه خواهد کرد و پس از سال‌ها از پتروشیمی جدا شد.

یخچالی که در جام‌جهانی هم عملکرد خوبی داشت و به همراه تیم ملی سهمیه المپیک توکیو را کسب کرد هم‌اکنون در چین حضور دارد و تمریناتش را با تیم نانجینگ شروع کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از یخچالی، بازیکنانی چون حامد حدادی، صمد نیکخواه‌بهرامی، مهدی کامرانی و ارسلان کاظمی نیز تجربه حضور در لیگ چین را کسب کرده‌اند.

محمد جمشیدی نیز دیگر بازیکن بسکتبال کشور است که سابقه بازی در خارج از ایران و لیگ فیلیپین را دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران لیگ برتر بسکتبال جام جهانی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر لالیگایی با پالما فسخ کرد

سالار آقاپور قرارداد خودش را با تیم فوتسال پالما اسپانیا فسخ کرد.

به گزارش ایسنا، با اعلام باشگاه فوتسال پالما اسپانیا، سالار آقاپور، لژیونر ایرانی این تیم به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی قراردادش را با این تیم فسخ کرد و به ایران بازگشت.

آقاپور که در نیم‌ فصل حضورش در پالما با مشکلاتی از جمله مصدومیت‌های مداوم همراه بود، سرانجام نتوانست با باشگاه اسپانیایی ادامه دهد و پس از توافقی دو طرفه از این تیم جدا شد.

بازیکن تیم ملی فوتسال که با جدایی از مس سونگون و با قراردادی ۳ ساله به این تیم اسپانیایی پیوسته بود، در ۱۹ بازی خود برای این تیم در همه رقابت‌ها تنها موفق به زدن ۶ گل شد و پس از تجربه‌ای ناموفق به ایران بازگشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • راهپیمایی روز قدس یزد از حسینیه‌ها شروع می‌شود
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان
  • قرارداد لژیونر لالیگایی فسخ شد
  • لژیونر لالیگایی ایران فسخ کرد
  • لژیونر لالیگایی با پالما فسخ کرد
  • معنوی‌نژاد: هدفی داشتیم که به آن نرسیدیم
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر