Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با حضور دکتر سجاد سالک، مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و یحیی یوسف پور، فرماندار قائمشهر، دفتر مرکزی سرپرستی خبرگزاری برنا در استان مازندران در شهرستان قائمشهر افتتاح شد.

در این مراسم تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی نظیر دکتر عباسی، معاون فرماندار قائمشهر، افشین حسین زاده و نصیر متانی، اعضای شورای اسلامی شهر قائمشهر، فرشید قدیمی، رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر، رضا درویشی، رئیس هیات فوتبال قائمشهر و تنی چند از اهالی رسانه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است همزمان با افتتاح دفتر مرکزی سرپرستی خبرگزاری برنا در استان مازندران در شهرستان قائمشهر، یک دفتر این خبرگزاری در ساری و در محل خانه جوانان هم افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مازندران فرماندار مسئولان استانی و شهرستانی وزارت ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار شد.   ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف‌ و ب، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.   با برگزاری رقابت‌های مقدماتی و فینال در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال تیم‌های برتر مشخص شدند.   بر این اساس در جدول رده‌بندی جوانان تیم مازندران با کسب ۹۵ امتیاز، تیم تهران با ۸۵ امتیاز و تیم گیلان با ۷۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.   در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود