Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: ممکن است شما مشمول دریافت یارانه باشید، ولی به یکی از دلایل زیر یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز نشده است:

- تغییر یا فوت سرپرست خانوار

- اختلال در حساب بانکی واریز یارانه نظیر مسدود شدن و یا تغییر شماره حساب

- تاخیر در انتقال یارانه به حساب سرپرست خانوار توسط بانک

چنانچه پیامک حذف را دریافت ننمودید و یا برای اعلام نقطه نظرات در خصوص نحوه همکاری دفاتر پیشخوان خدمات دولت، با شماره 6369-021 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، سرپرستان خانواری که یارانه آنها قطع شده، باید منتظر دریافت پیامکی با سرشماره «یارانه» با متن «خانوار شما مشمول حذف دریافت یارانه نقدی است» باشند.

این سرپرستان خانوار در صورتی که به قطع یارانه نقدی خود معترض هستند، باید پس از دریافت این پیامک، با کارت شناسایی معتبر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و پیامک دریافتی را ارائه دهند.

پس از مراجعه به دفتر پیشخوان و ثبت اعتراض، «کد رهگیری» به سرپرست خانوار پیامک می‌شود و پس از آن باید به سایت ثبت درخواست رسیدگی برقراری مجدد یارانه نقدی به نشانی yaraneh10.mcls.gov.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار و کد رهگیری دریافت شده از دفتر پیشخوان اعتراض خود را ثبت کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیامک قطع یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: مادران دارای فرزند زیر دو سال، تا یکم خرداد فرصت دارند از ۲۲۰ هزار فروشگاه متصل به این طرح خرید کنند.

به گفته آقای بهداد، سرپرستان خانوار دهک‌های یک تا سه درآمدی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به «برنامه کاربردی شما» از شارژ حساب خود در «طرح ملی یسنا» اطمینان حاصل کنند. 

در این طرح، به ازای هر فرزند زیر دو سال، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است. 

دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مراحل قبلی "طرح یسنا "شامل ۸ استان بود، اما در مرحله جدید، مادران دارای فرزند زیر دو سال سراسر کشور می‌توانند از این بسته غذایی و بهداشتی بهره‌مند شوند و در صورتی که دولت تخصیص‌های بعدی را انجام دهد، مراحل بعدی نیز برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال