Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کشورمان، در جمع خبرنگاران خارجی رسانه‌های سازمان ملل از ابتکار « صلح هرمز » که رئیس جمهوری آن را مطرح کرده به عنوان موضوعی بسیار جدی یاد کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است در بخشی از صحبت‌های خود با خبرنگاران گفت: آمریکا قادر نیست با فشار ایران را به زانو در بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که آمریکا از تعهدات بین المللی خارج شده و چه تضمینی است حتی بعد از یک توافق با یک انتخابات همه چیز بهم نخورد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پیشنهاد حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در ارتباط با  "صلح هرمز" خاطرنشان کرد: ابتکار هرمز که رییس جمهور مطرح کرده برای ما بسیار جدی است.

دیپلمات ارشد عالیرتبه کشورمان افزود: برخی کشورهای منطقه آنچنان بچه گانه برخورد می کنند که حتی نمی خواهند نام‌ خلیج فارس را بیاورند، در حالی که 50 سال پیش بالای سربرگ های دولت عربستان "الخلیج الفارسی"بود.

وی همچنین در جمع خبرنگاران افزود: وظیفه نخست من و پمپئو بعنوان یک دیپلمات این است که تلاش کنیم از جنگ دوری ورزیم و نه به شروع جنگ دامن بزنیم./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرمز شدن آب دریا با بارش باران در جزیره هرمز (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آبگرفتگی شدید خیابان‌های سنندج پس از بارش باران (فیلم) فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران (فیلم) جاری شدن سیلاب در خراسان جنوبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • قرمز شدن آب دریا با بارش باران در جزیره هرمز (فیلم)
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • ◄ مشارکت مردم و ابتکار بخش خصوصی/ نگاهی به پروژه لوکوموتیو GT22
  • دیپلمات روس: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند
  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • دیپلمات انگلیسی: چرت نگویید! حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود
  • دیپلمات آمریکایی ادعاها درباره نقش ایران را در منطقه تکرار کرد