Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام‌جهانی بسکتبال سه نفره در رده زیر ۲۳ سال از ۱۰ تا ۱۴ مهر به میزبانی چین برگزار می‌شود و تیم ملی زنان ایران در گروه سوم باید با تیم‌های آلمان، مغولستان، اوگاندا و رومانی پیکار کند.

تیم ملی بسکتبال ایران قرار است با ترکیب ناهیده اسدی، نگین رسولی‌پور، شیدا شجاعی و کیمیا یزدیان طهرانی در این رویداد حاضر شود و در روز دوم مسابقات با آلمان و مغولستان پیکار می‌کند و در روز سوم به ترتیب با اوگاندا و رومانی رقابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه دیدارهای تیم ملی به شرح زیر است:

۱۱ مهر

ایران – آلمان

ایران – مغولستان

۱۲ مهر

ایران – اوگاندا

ایران – رومانی

این مسابقات در بخش زنان با حضور ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی برگزار می‌ شود که ایران با هدایت آزاده زمان‌پور در گروه سوم با مغولستان، رومانی، آلمان و اوگاندا رقابت خواهد کرد.

تیم ملی بسکتبال زنان ایران در دوره گذشته جام‌جهانی نیز حضور داشت که با ۳ برد و ۲ باخت در جایگاه هفتم جام قرار گرفت.

در سال گذشته ناهیده اسدی، مائده پورحیدر، سمیه ثابت‌زاده و شیدا شجاعی ترکیب ایران را تشکیل داده‌ بودند.

تیم ملی بسکتبال سه نفره مردان ایران همانند دوره‌های گذشته نتوانسته جواز حضور در این مسابقات را کسب کند و در جام‌جهانی حضور نخواهد داشت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال زنان تیم ملی بسکتبال ایران بسکتبال سه نفره تیم ملی بسکتبال سه نفره جام جهانی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت

به گزارش "ورزش سه"، خبر غم‌انگیز دیگری برای فوتبال آلمان؛ برند هولزنباین، قهرمان جهان در سال 1974 و اسطوره باشگاه اینتراخت فرانکفورت، پس از تحمل یک دوره بیماری طولانی مدت درگذشت. بعد از درگذشت فرانتس بکن باوئر و آندریاس برمه، این خبر تلخ دیگری برای فوتبال آلمان بود.

قهرمان جهان در سال 1974 (40 بازی ملی، پنج گل) از زوال عقل شدید رنج می برد و به دلیل مشکلات سلامتی اش محدود شده بود.

همین چند هفته پیش، آندریاس برمه، گلزن برتر جام جهانی 1990 آلمان، در سن 63 سالگی درگذشت. در ژانویه، فرانتس بکن باوئر در سن 78 سالگی درگذشته بود.

در جریان پیروزی آلمان در جام جهانی در فینال مقابل هلند (2-1)، هولزنباین پنالتی هنوز بحث برانگیز را در برابر ویم یانسن گرفت که پل برایتنر آن را به گل تبدیل کرد و قبل از اینکه گرد مولر گل پیروزی را به ثمر رساند، بازی را 1-1 مساوی کرد.

دیگر خبرها

  • حضور متفاوت زنان پلیس در مراسم رژه ارتش | تصاویر
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند
  • پایان رویای پارالمپیک‌ برای بسکتبال با ویلچر
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مصاف آلمان می‌رود
  • رقابت تیم ملی بسکتبال با ویلچر با آلمان برای کسب سهمیه پارالمپیک
  • عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید