Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفور: ان‌شاءالله با حمایت مردم در جام جهانی ژاپن هم موفق می‌شویم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،امیر غفور درباره مصاف تیم ملی والیبال ایران برابر استرالیا که در نهایت منجر به قهرمانی ایران در بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا شد، گفت: ما در بازی با استرالیا شاهد حال و هوای خاصی در ورزشگاه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا قبل از فینال، نصف سالن بیش‌تر پر نمی‌شد که شاید دلیلش اطمینان مردم از برد ما بود ولی در فینال، سالن پر شده بود و من فکر می‌کنم این مسئله نشان‌دهنده‌ی همدلی مردم با تیم ملی است. وقتی که بحث غرور ملی مطرح باشد، همه پشت هم هستیم؛ مردم شور و هیجان خود را از روی سکوها به ما منتقل کردند. این مسئله باعث بیش‌تر شدن احساس مسئولیت بین بازیکنان شد تا بتوانیم قدردان محبت مردم باشیم.

وی افزود:از بازی کردن با استرالیا در فینال خیلی خوشحال بودیم. چرا که برای ما مهم بود با تیمی که به آن باخته بودیم، دوباره بازی کنیم. خوشبختانه طوری استرالیا را بردیم که جای هیچ حرف و حدیثی نباشد. تا فینال شاید خوب نبودیم که دلیل آن، انگیزه بازیکنان بود و مقابل تیم‌های ضعیف‌تر، انگیزه‌ی صد در صد داشتن سخت است ولی در فینال با قدرت و همدل حاضر شدیم و خوشحالم که به این شکل و با نتیجه‌ی خوبی در فینال پیروز شدیم. به نظرم تیم ما هنوز تخلیه نشده، چرا که ما به دنبال صعود به المپیک هستیم. خوشحالی قهرمانی آسیا کافی نیست و باید تلاش کنیم تا در مسابقات انتخابی المپیک که دی ماه و در کشور چین برگزار می‌شود، موفق باشیم.

غفور در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به این که ارزشمندترین بازیکن مسابقات از استرالیا انتخاب شده چیست، گفت: من واقعاً تا به حال ندیده بودم ارزشمندترین بازیکن مسابقات، از تیم قهرمان نباشد. تک تک بازیکنان ما لایق این عنوان بودند. حتی پشت‌خط‌‌‌ زن دوم تیم ایران هم از توماس ادگار استرالیایی بهتر کار کرد. چگونه او انتخاب شده؟ یک بازیکن، زمانی ارزشمند است که برای تیمش کاری کند؛ ادگار در فینال چه کاری کرد؟ او حتی بازی هم نکرد و از زمین بیرون آمد. ادگار در فینال نتوانست به تیمش کمک کند. وقتی یک تیم قهرمان می‌شود، یعنی همه در پست خودشان عالی بوده‌اند. اگر دیگر بچه‌ها به خوبی توپ‌ها را دریافت نمی‌کردند، سعید معروف بهترین‌ پاسور این مسابقات نمی‌شد. من هم اگر پاس‌های خوبی دریافت نمی‌کردم و به خوبی در زمین حمایت نمی‌شدم، از بهترین‌ها نمی‌شدم. به هر حال به نظرم مهم این است که تیم ایران مقتدرانه قهرمان شد و قدرتش را به همه دیکته کرد.

بازیکن تیم ایران درباره جام جهانی ژاپن هم گفت: اگر نگویم سخت‌ترین، می‌توانم بگویم یکی از سخت‌ترین تورنمنت‌ها به شمار می‌رود. ۱۱ بازی در ۱۵ روز کار سختی است. تغییر مکان، اختلاف ساعت و زمان کم برای ریکاوری، کار را سخت‌تر می‌کند. از طرفی همه تیم‌ها با قدرت بالا به میدان می‌آیند. البته ما هم هرچه داریم، در زمین ارائه می‌دهیم. ما امسال با وجود همه مشکلات، در رقابت‌های لیگ ملت‌ها و قهرمانی آسیا خوب کار کردیم و ان‌شاءالله با حمایت مردم در جام جهانی ژاپن هم موفق می‌شویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک تیم ملی جام جهانی ژاپن مسابقات قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌خندان از صعود به نهایی تپانچه ۱۰ متر بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در دومین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تپانچه آقایان در خط آتش ایستادند.   در پایان دور مقدماتی وحید گلخندان با ۵۸۰ امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر، از صعود به فینال بازماند و در رده دهم ایستاد. سجاد پورحسینی، دیگر نماینده کشورمان ۵۷۴ امتیاز و جواد فروغی ۵۶۶ امتیاز ثبت کردند.   امروز (۲۶ فروردین) و در روز سوم این مسابقات، نمایندگان کشورمان در تفنگ میکس رقابت خود را آغاز می‌کنند.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • نوروزیان فینالیست شد
  • گل‌خندان از صعود به نهایی تپانچه ۱۰ متر بازماند
  • گلخندان برای صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر یک امتیاز کم آورد