Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی با ارسال ابلاغیه‌ای به کالدرون- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام کرد که با توجه به گزارش واصله دایر نشر اکاذیب از طریق بیان مطالب اعلامی در نشست خبری علیه وزارت ورزش و جوانان، وی بر اساس بند ۱۱ ماده ۲۱ از مقررات انضباطی مصوب ۹۷/۱۲/۱۹ باید دفاعیات خود را از تاریخ این ابلاغیه (یکم مهر ماه) به مدت دو روز به کمیته انضباطی به صورت مکتوب ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمیته انضباطی با ارسال ابلاغیه‌ای روزبه چشمی- بازیکن تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که با توجه به گزارش واصله دایر نشر اکاذیب از طریق بیان مطالبی در فضای مجازی نسبت به داور مسابقه استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان، وی بر اساس بند ۱۱ ماده ۲۱ از مقررات انضباطی مصوب ۹۷/۱۲/۱۹ باید دفاعیات خود را از تاریخ این ابلاغیه (یکم مهر ماه) به مدت دو روز به کمیته انضباطی به صورت مکتوب ارسال کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،  کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش آنا، اسماعیلی فر بعد از گلزنی به نفت آبادان حرکت غیر اخلاقی انجام داده که باعث واکنش کمیته انضباطی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد