Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@16:35:18 GMT

غیبت احتمالی رونالدو در هفته پنجم سری A

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۴۷۴۹

مائوریسیو ساری اعلام کرد احتمالا کریستیانو رونالدو جدال هفته پنجم لیگ ایتالیا برابر برشیا را از دست بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوونتوس در هفته پنجم رقابت های لیگ ایتالیا باید برابر برشیا قرار گیرد. مائوریسیو ساری سرمربی یوونتوس در نشست خبری قبل از این دیدار که قرار است فردا برگزار شود، گفت: رونالدو از نظر عضلانی دچار مشکلاتی است و به همین خاطر احتمال دارد نتواند در این دیدار ما را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از ۳ بازی در هفت روز البته طبیعی است بازیکنان چنین شرایطی پیدا کنند و باید ببینیم او چه شرایطی هنگام بازی خواهد داشت. عوامل زیادی است که باید در نظر گرفته شود و از الان نمی‌توان صحبت کرد و اگر تشخیص بدهیم که او نیاز به استراحت دارد حتما این کار را خواهیم کرد و برابر برشیا از دیگر مهاجمان خودمان استفاده می کنیم.

شاگردان ساری که برتری دو بر صفر برابر اتلتیکومادرید را با تساوی دو بر دو عوض کردند، این هفته در لیگ ایتالیا به زحمت توانستند هلاس ورونا را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند. دیدرای که کریستیانو رونالدو یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند و زمینه ساز گل دیگر یووه نیز بود. 

سرمربی یوونتوس در پایان گفت: برشیا تیم خوبی است و فوتبال خوبی بازی می کند و حضور ماریو بالوتلی نیز انگیزه این تیم را بیشتر کرده است و قطعا تیم خطرناکی نسبت به قبل شده است.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آلمان: اسرائیل در پاسخ احتمالی به ایران به قانون بین‌الملل پایبند باشد!

آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش خبرگزاری آلمان، «آنالنا بربوک»، وزیر خارجه آلمان امروز –دوشنبه- در کنفرانس کمک به سودان در پاریس خواستار پایبندی رژیم صهیونیستی به قانون بین‌المللی در پاسخ احتمالی به حمله تلافی‌جویانه ایران شد.

 بربوک در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره اقدام اسرائیل در برابر حمله ایران گفت: «حق دفاع از خود به مفهوم دفاع در برابر هر نوع حمله‌ای است، اما انتقام یک مقوله در قانون بین الملل نیست».

بروک مدعی شد: «اسرائیل به لطف پدافند هوایی قوی و مداخله قاطع ایالات متحده، بریتانیا و کشور‌های عربی به شیوه دفاعی پیروز شد! اکنون مهم است که این پیروزی دفاعی از طریق دیپلماتیک تضمین شود. اولویت ما باید جلوگیری از گسترش آتش جنگ در منطقه باشد».

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • وزیر خارجه آلمان: اسرائیل در پاسخ احتمالی به ایران به قانون بین‌الملل پایبند باشد!
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • بازگشت آلیسون بکر به ترکیب لیورپول پس از ۴۰ روز غیبت