Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:04:29 GMT

واضح‌ترین تصویر از پنالتی جنجالی دربی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۴۷۹۱

واضح‌ترین تصویر از پنالتی جنجالی دربی

بهترین تصویر از صحنه ضربه پنالتی را دوربین عکاس باشگاه استقلال ثبت کرده است. فریم‌هایی که قطعی بودن خطا را زیر سایه تردید می‌برد.

به گزارش "ورزش سه" بزرگترین نقطه ضعف دربی عدم کارگردانی درست صحنه‌های حساس و تلویزیونی بود. به خصوص در صحنه پنالتی که زاویه مناسبی به نمایش درنیامد و اکثر کارشناسان در اعلام صحت خطای پنالتی عاجز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما حالا واضح ترین تصویر از پنالتی جنجالی دربی را عکاس باشگاه استقلال ثبت کرده است. جایی که به خوبی نشان داده می‌شود داریوش شجاعیان پای راست خود را به پشت پای شجاع خلیل زاده گیر داده است. در ادامه این دو کورس با یکدیگر گذاشتند و هافبک استقلال نقش بر زمین شد و بنیادی فر بی درنگ نقطه پنالتی را نشان داد.

 

بعد از اتمام مسابقه اکثر کارشناسان داوری تصمیم داور بازی را نادرست دانستند. شجاع خلیل زاده نیز در گفت و گو با خبرنگاران به طور قطع پنالتی را رد کرد و گفت: اگر پنالتی بود من فوتبال را تمام می‌کنم. اما شجاعیان این خطا را بدون درصد تردیدی قطعی دانست و حتی معتقد به تکرار آن بود.

با وجود این تصاویر باز هم باید نظر قطعی را به کارشناسان امر داوری واگذار کنیم. جایی که باید چشم‌ها به پای این دو بازیکن دوخته شود چون در بالا تنه هیچ برخوردی وجود ندارد و نمی‌توان خطایی را از آن ناحیه متصور شد.

 

 

 

 

عکاس: رضا سعیدی پور

داریوش شجاعیان استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داریوش شجاعیان استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 77 مسابقه ذوب‌آهن و آلومینیوم توپ ارسالی از جناح چپ سبزپوشان اصفهانی برای استفاده محمد جواد محمدی به واسطه سرنگونی این مهاجم از دست رفت. مهاجم ذوب‌آهن در جدال تن به تن با مدافع آلومینیوم اراک داخل محوطه جریمه روی زمین افتاد و اعتقاد به پنالتی داشت، اما سعید رحیمی‌مقدم داور وسط در سوت خود ندمید.

اعضای تیم ذوب‌آهن در این صحنه بشدت نسبت به تصمیم داور وسط اعتراض کردند. نیمکت نشینان ذوب‌آهن هم از کنار زمین اعتقاد داشتند که خطای پنالتی روی محمدجواد محمدی رخ داده اما داور چنین نظری نداشت و رای به ادامه بازی داشت.

جالب اینکه اعتراض ذوبی‌ها تا ثانیه‌هایی بعد از این صحنه از کنار زمین ادامه داشت و در نهایت با بیرون رفتن توپ رحیمی‌مقدم را بر آن داشت که به کنار زمین بیاید و برخورد کند.

داور وسط بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم با حضور کنار زمین در حالی که مربیان تیم میزبان مشغول صحبت با شاهین یزدانی داور چهارم بودند، به یکی از مربیان ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد تا این غائله خاتمه یابد. این در حالی است که ذوبی‌ها بعد از این صحنه نیز در چند صحنه نسبت به تصمیمات رحیمی‌مقدم اعتراض کردند.

نکته مهم اینکه در صحنه مذکور اعضای تیم آلومینیوم اراک اعتقاد داشتند ثانیه هایی قبل از آنکه توپ وارد محوطه جریمه خودشان شود، داور وسط در وسط زمین خطا روی علیرضا نقی زاده را نگرفته و باعث شده بازی ادامه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • چادرملو: این صحنه پنالتی صدرصد بود(عکس)
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • پیروزی اورتون در جنگ بقای لیگ برتر؛ ناتینگهام فارست شکایت می‌کند
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم