Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در پاتایا تایلند، عصر امروز با برگزاری رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم پیگیری شد.

در این رقابت‌ها علی میری با مجموع ۳۷۴ کیلوگرم بعد از هاکوب میخرتچیان از ارمنستان، مدال نقره مجموع را از آن خود کرد و محمد زارعی دیگر وزنه‌بردار کشورمان با مجموع ۳۶۱ کیلوگرم نهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ریواز داویتادزه از گرجستان نیز مدال برنز مجموع را کسب کرد.

وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در پاتایا تایلند | وزن ۸۶ کیلوگرم

در یک‌ضرب، علی میری با مهار وزنه ۱۶۷ کیلوگرم پنجم شد و محمد زارعی با مهار وزنه ۱۶۵ کیلوگرم به مقام هفتم رسید.
در دوضر نیز، علی میری وزنه ۲۰۷ را در حالی بالای سر برد که داوران ابتدا حرکت او را خطا اعلام ولی بعد از بازبینی، رای داوران به نفع وزنه‌بردار کشورمان تغییر و میری مدال برنز دوضرب را از آن خود کرد و زارعی با مهار وزنه ۱۹۶کیلوگرم دهم دوضرب شد.

میری وزنه‌بردار اهل ارومیه یکی از ۱۰ وزنه‌بردار کشورمان در بخش مردان این مسابقات است.

تیم ملی وزنه برداری کشورمان تا این لحظه با ۲ مدال نقره و یک برنز در رده دهم قرار دارد.

46

کد خبر 1302809

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزنه برداری فدراسیون وزنه برداری ارومیه استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، براساس رای‌گیری انجام شده، عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.
همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری برگزیده شدند.

پسران با ۶ سهمیه در ماراتن انتخابی تیم ملی


شورای فنی هیات وزنه برداری همدان با انجام رای گیری، ۶ وزنه بردار را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان انتخاب کرد.
سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان) ، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان) ، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان) ، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

همچنین براساس رای‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند