Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یورونیوز، روسیه به طور رسمی تایید کرد که یکی از مقامات پیشین کرملین که متهم به جاسوسی برای سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده (سیا) بود، ناپدید شده است.

روسیه در این خصوص اعلام کرده است که در جستجوی این فرد است.

پیش‌تر رسانه‌های آمریکا نوشته بودند که این فرد در سال ۲۰۱۷ میلادی در دولت روسیه شناسایی شده و به همین دلیل به ایالات متحده رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روزنامه روسی «کامرسانت»، این مقام احتمالا فردی به نام «اولگ اسمولنکف» است که به همراه همسرش آنتونینا و ۳ فرزندش در حالی که در ژوئن سال ۲۰۱۷ برای تعطیلات به مونته‌نگرو رفته بودند، به صورت ناگهانی ناپدید شده‌ است.

310311

کد خبر 1302813

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان سیا ایالات متحده آمریکا روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بقای حماس بعد از جنگ، یعنی از بین رفتن بازدارندگی اسرائیل

در حال حاضر کارشناسان عبری زبان معتقد هستند چنانچه پس از پایان جنگ در غزه، سازمان های مقاومت به بقای خود ادامه دهند و اسرائیل نتواند آنهارا نابود کند، بازدارندگی رژیم صهیونیستی ازبی خواهد رفت.

سرویس جهان مشرق - یورام اتینگر، دیپلمات سابق رژیم صهیونیستی و کارشناس روابط اسرائیل و ایالات متحده و عضو مجمع فرماندهان ملی، با اشاره به خطر از بین رفتن بازدارندگی اسرائیل در صورت بقای مقاومت فلسطین بعد ازجگ غزه و تبعات آن نوشت:

«از ۷ اکتبر، اسرائیل بر تلاش برای بازگرداندن قدرت و وجهه بازدارندگی خود متمرکز شده است، که مستلزم حذف - و نه فقط نابودی - زیرساخت های نظامی و سیاسی حماس است. بقای حماس در منطقه، به عنوان یک پیروزی برای این سازمان و به عنوان شکست اسرائیل در بازگرداندن بازدارندگی تفسیر خواهد شد و همچنین انگیزه ای برای ادامه حملات ایران، حماس، حزب الله، انتفاضه سوم و عملیات های استشهادی در جلیل و منطقه نقب خواهد شد.»

احیای بازدارندگی اسرائیل، مستلزم حذف زیرساخت های نظامی و سیاسی حماس است

«همانطور که رئیس اف بی آی هشدار می دهد، بقای حماس منبع الهام بخش برای افزایش فعالیت های گروه های اسلامی علیه همه کشورهای عربی متحد غرب و علیه منافع ایالات متحده در سراسر جهان و همچنین در خاک ایالات متحده خواهد بود.»

«ناکامی اسرائیل در احیای قدرت بازدارندگی خود، ولیعهد سعودی را از قصدش برای گسترش همکاری های امنیتی و مدنی با اسرائیل دور می کند، زیرا انگیزه وی برای نزدیک شدن به اسرائیل مبتنی بر ستایش عمیق از قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر دشمنان مشترک ما و عربستان، یعنی ایران و اخوان المسلمین بود.»

«امنیت ملی مستلزم اجتناب از اشتباهات مرگبار و پایبندی به واقعیت ناامید کننده و بی ثبات خاورمیانه است، نه یک واقعیت جایگزین مهربانانه و قابل پیش بینی از همزیستی مسالمت آمیز.»

دیگر خبرها

  • بررسی فروش یک میلیارد دلار سلاح به اسرائیل در دولت بایدن
  • بقای حماس بعد از جنگ، یعنی از بین رفتن بازدارندگی اسرائیل
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • ۳ ادعا درباره واکنش احتمالی اسرائیل به حمله ایران
  • ۳ ادعا درباره واکنش احتمالی اسرائیل به حمله سپاه
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • تحولات اوکراین|خشم زلنسکی از تفاوت برخورد غرب با اسرائیل
  • (تصاویر) درباره بزرگترین پهپاد جاسوسی نیروی دریایی آمریکا
  • اسرائیل احتمالاً به داخل خاک ایران حمله نمی‌کند