Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: باید بتوانیم بتوانیم بودجه سال ۹۹ کل کشور را مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری و براساس طرح اصلاحات ساختاری بودجه تدوین کرده و در زمان مقرر به مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، جلسه شورای اقتصاد عصر امروز (دوشنبه) به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری با اشاره به گزارش ارائه شده درخصوص شرایط اقتصاد کلان کشور از سوی دبیرخانه شورا، گفت: با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی، به فضل الهی آثار منفی ناشی از فشارها تا حد زیادی کنترل شده و وضعیت اقتصاد به ثبات نسبی رسیده است.

معاون اول رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه دولت مصمم است برای جبران کسری بودجه به سمت منابع بانک مرکزی نرود، خاطر نشان کرد: با وجود کاهش درآمدهای حاصل از فروش نفت،‌ با کنترل شرایط و برنامه‌ریزی بهتر، قادر خواهیم بود از تنگناها عبور کنیم.

نگاه مجلس و دولت در اصلاح ساختار بودجه متفاوت استاقدامات دولت برای اصلاح ساختار بودجه مورد قبول مجلس نیستدرخواست یک نماینده مجلس از لاریجانی درباره اصلاح ساختار بودجه

وی با اشاره به ارائه گزارش دبیرخانه در خصوص بخشنامه بودجه سال 99 کل کشور، از دستگاه‌های اجرایی خواست همکاری و همراهی لازم را با سازمان برنامه و بودجه به عنوان متولی اصلی تدوین بودجه انجام دهند تا بتوانیم بودجه سال 99 کل کشور را مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری و براساس طرح اصلاحات ساختاری بودجه تدوین کرده و در زمان مقرر به مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم.

همچنین در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز حضور داشتند، موضوع تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی برای سال 99 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش، در ادامه این جلسه نماینده دبیرخانه شورای اقتصاد گزارشی از بخشنامه بودجه سال 99 کل کشور ارائه کرد و به تشریح نقشه کلان طرح اصلاح ساختاری بودجه و رویکردهای اجرایی بودجه سال 99 کل کشور پرداخت.

در این نشست بودجه سال 99 کل کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و اعضای جلسه نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره آن مطرح کرده و مقرر شد دستگاه‌های اجرایی نظرات و رویکردهای خود را در خصوص بخش‌های مختلف بودجه به دبیرخانه شورای اقتصاد ارائه دهند.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بودجه ایران جلسات هیئت دولت اسحاق جهانگیری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بودجه ایران جلسات هیئت دولت اسحاق جهانگیری بودجه ایران جلسات هیئت دولت اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور جلوتر از افق ۱۴۰۴

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رستمی، با اشاره به اینکه تعداد تولیدکنندگان فرآورده‌های طبیعی و سنتی در کشور به ۳۶۵ تولید کننده می‌رسد، گفت: رشد این تعداد تولید کننده در برنامه افق ۱۴۰۴ حدود ۱۷۳ مورد پیش بینی شده بود که در حال حاضر بیش از ۱۷۰ درصد بیشتر بوده است.

وی اظهار کرد: بر اساس آمار تجمعی تعداد مجوز صادره برای فرآورده طبیعی و سنتی موجود در فهرست به ۱۸۷۶ مورد رسیده که این تعداد نیز به نسبت برنامه افق ۱۴۰۴ بیش از ۱۸۷ درصد رشد داشته است.

رستمی با اشاره به برنامه‌های دوسالانه آتی و دستاوردهای مورد انتظار در حوزه فرآورده‌های طبیعی و سنتی، تصریح کرد: پایش حداکثری مواد اولیه مورد استفاده در فرآورده‌های طبیعی و سنتی و فراخوان برای اظهار در سامانه ثبت و صدور مجوز مرتبط، فراخوان صدور مجوز برای مفردات سنتی به منظور ساماندهی عرضه بهینه فرآورده مد نظر مشتریان از جمله پزشک متخصص، تجویز، متقاضی و مصرف کننده، تجمیع و تحلیل گزارش برنامه عملیاتی در حوزه آموزش، ترویج و توسعه مصرف بهینه فرآورده طب سنتی از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به لزوم بازنگری و تدوین ضوابط و دستورالعمل‌های موجود و مورد نیاز در حوزه فراورده‌های طب سنتی، گفت: ساماندهی عرضه فرآورده سنتی جالینوسی در سطح عرضه با تدوین و نهایی سازی دستورالعمل مرتبط از جمله اقدامات مهم این حوزه خواهد بود.

کد خبر 6082181 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور جلوتر از افق ۱۴۰۴
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • طرح ممنوعیت تجارت با رژیم صهیونیستی در مجلس ترکیه
  • الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند