Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر برزگر عصر دوشنبه در نشستی با خبرنگاران آران‌وبیدگل افزود: نیروهای آتش‌نشانی در ۸۷ فقره حادثه آتش‌سوزی از ابتدای سال‌جاری در این شهرستان امدادرسانی کردند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ حادثه بود.

وی بیان کرد: در این مدت ۳۸ فقره آتش‌سوزی ضایعات، ۲۶ مورد آتش‌سوزی واحد مسکونی، ۱۳ فقره آتش‌سوزی خودرو و موتورسیکلت، هفت مورد شهرک صنعتی و سه مورد آتش‌سوزی در مغازه‌ها رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران‌وبیدگل تشریح کرد: بیشترین آمار امدادرسانی مربوط به مهار حیوانات وحشی با ۱۴۸ مورد و سپس ۴۴ مورد نجات کودکان، ۲۱ فقره نجات خودرو در کویر، ۱۰ فقره سانحه رانندگی، ۱۰ مورد سقوط در چاه و ۲ مورد گازگرفتگی بود.

وی اضافه کرد: امسال در مجموع ۳۵۰ حادثه داشتیم که ۲۴ نیرو همراه با هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین خدمات‌رسانی کردند.

برزگر همچنین به بازدید و تجهیز ۵۰ حسینیه این شهرستان در عزاداری‌های محرم اشاره کرد و اظهاداشت: خوشبختانه گزارشی از حادثه در حسینیه‌ها و هیات‌های آران‌وبیدگل دریافت نشده که علت آن همکاری کامل مسوولان هیات‌ها در تکمیل تجهیزات و توجه به هشدارهای ایمنی بوده است.

وی اولویت فعالیت آتش‌نشانی آران‌وبیدگل را سرمایه‌گذاری بیش از پیش در حوزه آموزش مسائل ایمنی به مردم برشمرد و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در همه دوره‌های آموزشی رایگانی که از سوی این سازمان برگزار می‌شود، شرکت کنند تا در هنگام حادثه‌های احتمالی بهترین عملکرد را از جمله خودداری از تجمع یا رعایت حق تقدم خودروهای امدادی نشان دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران‌وبیدگل در ادامه نیز از اجرای برنامه‌های گوناگونی شامل رژه ناوگان عملیاتی، مسابقات چهارجانبه والیبال میان کارکنان دستگاه‌های امدادی و دوره‌های آموزشی ویژه شهروندان به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی خبر داد.

هفتم مهرماه برای زنده نگهداشتن یاد و حادثه شهادت تعدادی از آتش‌نشان در حمله هوایی بعثی‌ها به پالایشگاه آبادان در سال ۵۹، از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با عنوان روز آتش‌نشانی و ایمنی نام‌گذاری شده است.

۷۴۷۲/۸۱۲۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث آران وبیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد

آتشپاد غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: آتشنشانان با حضور در محل ضمن کارشناسی حریق و اقدامات اطفایی، حریق این منزل مسکونی را مهار کردند.

وی ادامه داد: این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6080536

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد