Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:35:04 GMT

اجداد ملکه الیزابت فیلم شدند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۴۹۶۷

اجداد ملکه الیزابت فیلم شدند

این هفته داستانی درباره خاندان سلطنتی انگلستان به سینماهای جهان رونق بخشیده است و با یک افتتاحیه خوب، کارش را آغاز کرده است.

فیلم سینمایی دانتون ابی (Downton Abbey)، جایگاه نخست فروش هفتگی سینماهای جهان را در اختیار دارد، این فیلم که ادامه ای بر سریالی با همین نام است، درسال ۱۹۲۷ روی داده و با یک نامه آغاز می‌شود، نامه ای که به کاخ دانتون می رود تا به دست خانواده اشرافی کراولی برسد، و خبر بدهد که شاه جرج پنجم و ملکه ماری، از کاخ باکینگهام به یورک شایر (شهری در حومه لندن) و اقامت در دانتون را دارند اما خانواده کراولی نگران این رویداد افتخارآمیز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روایت این فیلم بعد از به پایان رسیدن اتفاقات سریال است و در حقیقت، ادامه ماجراهای آن محسوب می‌شود.

هیو بونه‌ویل، لورا کارمایکل، میشل داکری، جوآن فروگات، الیزابت مک‌گاورن، مگی اسمیت و پنلوپه ویلتون جمله بازیگرانی هستند که در مقابل دوربین کارگردان فیلم مایکل انگلر، قرار گرفته‌اند.

دانتون ابی در هفته نخست نمایش، با فروش ۳۱ میلیون دلار در صدر فروش جای گرفته و فروش جهانی آن ۶۲ میلیون دلار است.

به سوی ستارگان (Ad Astra)، فیلمی علمی و تخیلی است که این هفته در رده دوم فیلم‌های پرفروش جای گرفته است.

روایت به سوی ستارگان، قصه فضانوردی است که برای کشف یک راز به لبه های بیرونی و دورترین نقاط کهکشان راه شیری سفر می کند که بتواند پاسخی برای بزرگترین تهدید علیه حیات بشر را از میان بردارد. از سوی دیگر این فضانورد در جست و جوی پدری است که ۲۸ سال پیش به نپتون سفر کرده و بازنگشته است.

به سوی ستارگان بازی متفاوتی از برد پیت را در مقام نقش اول دارد، منتقدان سینمایی معتقدند که پیت با بازی خوبش، نامزد دریافت اسکار ۲۰۲۰ خواهد شد.

 دیگر بازیگران این فیلم، تامی لی جونز، روث نگا، دونالد ساترلند، جیمی کندی، جان فین، کیمبرلی الیز و لیسا گی همیلتون هستند و این فیلم به کارگردانی جیمز گری ساخته شده است.

به سوی ستارگان این هفته و در نخستین هفته نمایش به فروش ۱۹ میلیون دلار رسیده و در فروش جهان نیز به رقم ۴۵ میلیون دلار دست یافته است.

رمبو: آخرین خون (Rambo: Last Blood)، بخش دیگری در ادامه فیلم‌های ماجرایی- اکشن رمبو با بازی سیلوستر استالونه است که در مقام سوم فیلم‌های هفتگی قرار دارد.

قسمت پنجم رمبو که آخرین قسمت آن پس از ۳۷ به شمار می‌آید، جان رمبو را در روزهای مزرعه‌داری به تصویر می‌کشد اما کارتل‌های مواد مخدر مکزیک، دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند و او مجبور می‌شود به دنبال آن‌ها به به نقاط مرزی آمریکا و مکزیک برود و با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیا روبه‌رو شود...

در رمبو: آخرین خون، سیلوستر استالونه، آدریانا بارازا، پاز وگا، یوت منیرال، سرجیو پریس منچتا و... بازی می کنند، این فیلم را آدریان گرونبرگ کارگردانی کرده است.

این فیلم در هفته نخست نمایش فروش میلیون ۱۹ دلار را ثبت کرده است و هنوز به نمایش جهانی نرسیده است.

فیلم آن: قسمت دوم (It Chapter Two)، در هفته سوم نمایش با فروش هفتگی ۱۷ میلیون دلار به رقم ۳۴۶ میلیون دلار در فروش جهانی رسیده است.

شیادان (Hustlers)، در هفته دوم نمایش، ۱۷ میلیون دلار فروش داشته و فروش جهانی آن ۵۵ میلیون دلار است.

ادامه فهرست فروش این فیلم‌ها جای دارند:

شیرشاه(The Lion King)، در هفته دوم نمایش، با فروش ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار در هفته و فروش جهانی یک میلیارد و ۶۱۹ میلیون دلار

پسران خوب (Good Boys)، در هفته ششم نمایش با فروش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۹۳ میلیون دلار

فرشته‌ای که سقوط کرد (Angel Has Fallen)، در هفته پنجم نمایش با فروش ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار و فروش جهانی۱۱۶ میلیون دلار

غلبه‌گر (Overcomer)، در هفته پنجم نمایش با فروش هفتگی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۳۱ میلیون دلار

هابز و شاو (Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw)، در هفته هشتم نمایش با فروش هفتگی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار و فروش هفتگی ۷۴۲ میلیون دلار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هالیوود فروش فیلم ها لندن اکران فیلم بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی تسلای آمریکا قیمت خودروهای برقی تولیدی خود شامل مدل‌های S، X، Y را ۲۰۰۰ دلار کاهش داده است.

البته چند روز پیش مشخص شد که این شرکت خودروسازی نتوانسته انتظارات فروش برای سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ را برآورده کند.

بر همین اساس قیمت پایه خودروی تسلای مدل Y به ۴۲۹۹۰ دلار رسیده و قیمت پایه مدل S نیز در تارنمای تسلا ۷۲۹۹۰ دلار اعلام شده است. قیمت خودروهای تسلای مدل X در نوع پایه هم ۷۷۹۹۰ دلار تعیین شده است.

البته تسلا اعلام کرده که طرح فروش با تخفیف خود در تمام بازارها را در روز ۳۰ آوریل به پایان خواهد رساند. این اقدام معمولاً با هدف افزایش فروش در یک بازه زمانی خاص در دستور کار شرکت‌های خودروسازی قرار می‌گیرد.

گزارشات حاکی از آن است در حالی که ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت تسلا، قرار بود به هند رفته و در دیدار با نارندرا مودی، نخست وزیر این کشور، رسماً ورود تسلا به بازار هند را اعلام کند، این سفر به دلایل نامعلوم به تعویق افتاده است.

پیشترهم رویترز گزارش داده بود که تسلا به دنبال اخراج ۱۰ درصد از نیروی کار خود در سراسر جهان است.

کد خبر 6086096 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • افزایش بهای جهانی نفت
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • تسلا باز هم قیمت خودروهایش را کاهش داد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ |برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)