Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۱۰۰ هزار شغل جدید طی امسال در کشور ایجاد می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، محمد مخبر بعد از ظهر امروز دوشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از ۱۳۰۰ طرح توانمندسازی اقتصادی و اشتغالزایی اجتماع محور برکت اظهار داشت: دشمنان به این امر اذعان دارند که در دنیا نقطه ای به امنیت ایران نداریم و همواره از این وحشت دارند که ایران به لحاظ امنیتی و تشکیلات نظامی در اوج قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استان کرمانشاه را یکی از نقاط در خشان دفاع و سربلندی در ۸ سال جنگ تحمیلی دانست و افزود: بسیار خرسندیم که امروز بر سر سفره نعمت ۸ سال دفاع مقدس نشستیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: خوشبختانه تا امروز بخش هایی از خاکریز دشمن را شکستیم و هیمنه آمریکایی را که روزی حرف اول در کشور ما حرف او بود امروز حتی در سوریه، عراق، لبنان، افغانستان جایی ندارد.

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز در منطقه می بینیم با حمایتهای آمریکا کشوری مثل عربستان که ۱۰۰ میلیاردی سلاح در اختیارشان قرار می دهد در مقابل قدرت یمن نمی تواند خودنمایی کند.

مخبر بیان داشت: امروز ما به لحاظ مسائل مختلف سیاسی، امنیتی، راهبردی و... به نقطه بازدارندگی رسیدیم اما یک یا حسین(ع) دیگر در بحث اقتصادی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه تمام موفقیت ها و پیروزیهایی را که تاکنون کسب کردیم توسط قشر متوسط و محروم بوده ک قشر مرفه نظام نقشی در آن نداشتند، گفت: امروز ایجاد شبکه مردمی از این طبقات برای گرفتن آخرین خاکریز آمریکا در جنگ اقتصادی لازم و ضروری است و باید مردم را به لحاظ اقتصادی توانمند کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: امروز در کشور روزانه حداقل ۱۰۰ طرح کوچک و خانگی با ۳۰۰ اشتغال راه اندازی می کنیم و لازم است دلسوزان نظام، مسئولین و کسانی که اسلام را دوست دارند در نهضت ایجاد اشتغال کشور شرکت کنند.

این مسئول ادامه داد: ۸ هزار روستای کشور را به کارگاه کوچک تبدیل کردیم و ایجاد ۱۰۰ هزار شغل طی امسال را در تعهد داریم.

مخبر نرخ بیکاری استان کرمانشاه را یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: طی تفاهم نامه ای که سال پیش انجام دادیم متعهد شدیم که ۱۵ هزار شغل را طی مدت ۳ سال در استان کرمانشاه ایجاد کنیم که تا امروز ۱۲ هزار از آن محقق شده و ۳ هزار مورد دیگر باقی مانده که امیدواریم تا پایان سال محقق شود.

وی همچنین گفت: ظرف ۳ سال آینده سالی ۵ هزار شغل دیگر در استان کرمانشاه ایجاد خواهیم کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به اینکه تا پایان امسال ۵ هزار طرح با ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی ۱۵ هزار و ۴۵۰ نفر در استان کرمانشاه اجرا خواهد شد گفت: تا امروز ۴۸۰ میلیارد تومان اجرایی شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: ۷۸۰۰ اقدام حمایتی و اجتماعی از جمله اهدای ۳۰بسته جهیزیه، ۱۰۰ عدد ویلچر، ۱۵۰ بسته لوازم خانگی، ۷ هزار بسته نوشت افزار، اعطای ۵۰۰ فقره وام ازدواج ۱۵ میلیون تومانی و تجهیز ۳۰ خانه ورزش احسان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز طی این سفر اجرا خواهد شد.

مخبر به خدمات ارائه شده در زلزله سال ۹۶ استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یکی از فعالترین دستگاهها در خدمات رسانی به مردم زلزله زده بود.

 

انتهای پییام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه گفت: عمل بسته تعویض دریچه آئورت قلب برای بیماری ۷۳ ساله در کرمانشاه در بیمارستان امام علی(ع) برای نخستین‌ بار در غرب کشور انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حسین امیری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران در خصوص عمل بسته دریچه آئورت در این بیمارستان اظهار کرد: بیمار یک زن ۷۳ ساله بود که به علت کهولت سن و مشکلات دیگر از قبیل دیابت و فشارخون بالا، این عمل برای او انجام شد.

وی افزود: این عمل برای نخستین بار در غرب کشور صورت می‌گیرد.

محمد روزبهانی، متخصص قلب و عروق در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این عمل به‌صورت بسته و به روش آنژیوگرافی انجام شد.

وی ادامه داد: در این روش آنژیو از طریق شریان کشاله ران وارد شده است، دریچه را در محل تخریب شده جایگزین کردیم و بر این اساس مشکل بیمار را رفع کردیم.

متخصص قلب و عروق بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه این عمل را افتخاری برای استان دانست و تصریح کرد: این کار در غرب کشور تاکنون انجام نشده است و برای نخستین بار هست که این اتفاق دارد می‌افتد و از امروز کرمانشاه به جمع ۱۰ استانی پیوست که عمل بسته تعویض دریچه آئورت امکان‌پذیر است.

کد خبر 747774

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال