Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، طی مراسمی و با حضور مسئولان  شهرستان البرز استان قزوین کلنگ احداث میدان سردار سلگی در  شهر الوند به زمین زده شد.

در این مراسم اعضای شورای شهر الوند و شهردار این شهر هم حضور داشتند.

روح‌الله احمدزاده‌کرمانی در این مراسم گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس چندین پروژه کلنگ‌‍زنی و افتتاح می‌شود که پروژه‌های کلنگ‌زنی شده تلاش می‌شوددر دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پارک بانوان از جمله پروژه‌های مهم فرهنگی است که اعتباری بالغ ر 150 میلیارد ریال اعتبار کلنگ‌زنی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: پارک مهر و سامانه 137 شهرداری از دیگر پروژه‌های شهر الوند است.

شهردار الوند با اشاره به تصویب احداث میدان سردار میرزامحمد سلگی که به تعبیر مقام معظم رهبری از شهدای زنده هستند، در شورای شهر الوند تصریح کرد: این سردار بزرگ در صحنه‌های فرهنگی و تبلیغی حضوری تاثیرگذار داشته که کار ایشان کمتر از جهاد و شهادت نیست.

احمدزاده‌کرمانی بیان کرد: سردار سلگی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده گرچه نمی‌توان از شهدا امضا گرفت اما از ایشان می‌توان امضا گرفت و مزین شدن میدان به نام ایشان، مبارک خواهد بود.

وی افزود: میدن سردار سلگی در بهبود حمل و نقل و ترافیک شهری نقش بسزایی خواهد داشت که مساحت آن هفت هزار و 500 متر مربع است و 10 درصد آن فضای سبز است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال به صورت امانی (غیرپیمانکاری) به مدت 30 روز احداث می‌شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین حمل و نقل زمین شورای شهر شهردار الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد

کتاب «سربلند میدان» که به سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی می‌پردازد، با گذشت شش ماه برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. - اخبار فرهنگی -

امروز بیست و نهم فرودین ماه، سومین سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است که بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.

سردار حجازی بیش از 40 سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیروهای مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.

بعد از شعادت شهید حجازی کتاب سرگذشت و زندگی ایشان در دستور کار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس قرار گرفت و بعد از گذشت یک سال، کتاب «سربلند میدان» به نویسندگی سعید علامیان منتشر شد و در پنجمین همایش «یادها و نام‌ها» در پنجم مهرماه سال 1402 رونمایی شد.

کتاب «سه چهارده» رونمایی شد

حال با گذشت شش ماه این کتاب برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

یکی از نکات قابل توجه در چاپ جدید کتاب «سربلند میدان» تغییر طرح جلد آن است.

کتاب «سربلند میدان» حاصل 80 ساعت گفتگوی نویسنده با چهل‌ویک نفر از همرزمان، همکاران، آشنایان و اعضای خانواده سردار شهید محمد حجازی است. بیست‌ویک نفر دیگر هم راویانی هستند که روایت آن‌ها را از منابع مکتوب استخراج کرده است.

کتاب «سربلند میدان» متشکل از 19 فصل است که از تولد تا شهادت سردار حجازی را روایت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد