Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@16:00:01 GMT

مقام ارشد روس که جاسوسی می‌کرد، ناپدید شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۵۰۲۷

ساعت 24- روسیه از ناپدید شدن یک مقام ارشد این کشور که برای سازمان سیای آمریکا جاسوسی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش یورونیوز، روسیه به طور رسمی تایید کرد که یکی از مقامات پیشین کرملین که متهم به جاسوسی برای سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده (سیا) بود، ناپدید شده است.

روسیه در این خصوص اعلام کرده است که در جستجوی این فرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر رسانه‌های آمریکا نوشته بودند که این فرد در سال ۲۰۱۷ میلادی در دولت روسیه شناسایی شده و به همین دلیل به ایالات متحده رفته است.

به گزارش روزنامه روسی «کامرسانت»، این مقام احتمالا فردی به نام «اولگ اسمولنکف» است که به همراه همسرش آنتونینا و ۳ فرزندش در حالی که در ژوئن سال ۲۰۱۷ برای تعطیلات به مونته‌نگرو رفته بودند، به صورت ناگهانی ناپدید شده‌ است.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم

7 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016/17،‌ بارسلونا و یوونتوس در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. یوونتوس که بازی رفت را در تورین با 3 گل به سود خود به پایان رسانده بود، در این مسابقه نیز مقابل میزبان اسپانیایی گلی دریافت نکرد تا به جمع چهار تیم برتر رقابت ها راه یابد.

دانلود (18.2MB)

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • حذف بارسلونا مقابل یوونتوس در شب تساوی بدون گل دو تیم در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2017/4/19) / فیلم
  • مقام ارشد نظامی: حادثه اصفهان هیچ خسارتی نداشته است
  • توضیح مقام ارشد ارتش درباره حادثه در اصفهان
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل