Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه مهارت‌آموزی نیروی انسانی ستاد کل سپاه گفت: اگر امروز دشمن دَم از حمله نظامی علیه ایران می‌زند برای ترساندن برخی افراد است چرا که نه تنها هرگز هدف نظامی ندارد که جرأت آن را نیز نخواهد داشت. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، سردار داوود روشنی عصر امروز همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در همایش روز سرباز با بیان اینکه هفته دفاع مقدس هفته نورانیت دفاع مقدس 8 ساله است اظهار داشت: جنگ 8 سال دفاع مقدس با محوریت عراق و هم‌‌پیمانانش انجام شد که امروز بسیاری از سرکردگان آن از بین رفته و آن‌هایی هم که هستند به سرنوشت رهبران خود دچار خواهند شد اما ایران اسلامی همچنان سرپا و استوار باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سه عامل اصلی پیروزی ایران در 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: در بخش نخست داشتن رهبری عالم بود که توانست ما را به مسیر درست هدایت کند و این عامل نقش مهّم و کلیدی در پیروزی ما داشت، عامل دوم وحدت در میان نظامیان و ملت ایران و در نهایت حضور در صحنه بود.

مسئول قرارگاه مهارت‌آموزی نیروی انسانی ستاد کل سپاه افزود: قدر این رهبری، وحدت و در صحنه بودن را باید بدانیم و آن را حفظ کنیم که این اقدام سبب حفظ کشور و ملت ایران خواهد شد همچنان که دشمنان اسلام و ولایت امروز از همین وحدت و در صحنه بودن ملت ما و ایمان و روحیه، اعتقاد و حمایت از رهبری می‌ترسد.

روشنی با اشاره به اینکه سربازان زینت کشور هستند و باید قدردان آن‌ها باشیم تصریح کرد: پاسداری تنها به لباس آن نیست بلکه به این است که بتوانیم منش و راه پاسدار کربلا امام حسین(ع) را ادامه دهیم، امروز دشمن از حمله نظامی دست برداشته و اگر جایی اعلام می‌کند برای ترساندن برخی افراد است اما هدف نظامی نداشته و جرأت آن را نیز نخواهد داشت.

ظریف: اقدام نظامی علیه ایران به یک جنگ تمام‌عیار در منطقه منجر می‌شودهرگونه اقدام نظامی آمریکا علیه ایران به منزله مرگ سیاسی ترامپ خواهد بودترامپ: نباید از گزینه نظامی استفاده کنیم وی ادامه داد: دشمن حمله فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی می‌کند و همواره در تلاش است تا بتواند به وسیله آن ما را زمینگیر کند تا ما از اعتقاداتمان دست برداریم، داشتن بصیرت از تأکیدات مقام معظم رهبری است که به وسیله بصیرت می‌توان دشمن را شناخت و باید هم در زندگی شخصی و هم در زندگی اجتماعی مراقب باشیم تا دشمن نتواند با این فشارها ضربه‌ای بزند.

مسئول قرارگاه مهارت‌آموزی نیروی انسانی ستاد کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا و دشمنان اسلام رو به زوال و نابودی هستند و آخرین نفس‌هایشان را می‌کشند و امروز باید محکم پشت رهبری بایستیم که داستان امروز جهان مانند کربلاست و ما باید یزید و یزدیان را تشخیص داده تا بتوانیم درست حرکت کنیم.

انتهای پیام/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه وزارت خارجه درباره اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی | ایران هشدار داد

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اِعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران که به دعوت دولت سوریه در این کشور مشغول فعالیت بودند و به ویژه حمله نظامی مورخ ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق، در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ مجموعه ای از حملات نظامی علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم را به انجام رساندند.

جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید مجدد بر پایبندی خود نسبت به اصول و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل، بر عزم خویش برای دفاع قاطع از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود در برابر هرگونه استفاده غیرقانونی از زور و تجاوز تأکید می‌نماید.

توسّل جمهوری اسلامی ایران به اقدامات دفاعی در اِعمال حق دفاع مشروع، نشان دهنده رویکرد مسئولانه ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در زمانی است که اقدامات غیرقانونی و نسل‌کُشی توسط رژیم آپارتاید اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تجاوزات نظامی مکرر این رژیم علیه دولت‌های همسایه و آتش افروزی در منطقه و فراتر از آن ادامه دارد.

جمهوری اسلامی ایران در صورت لزوم در اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه اقدامات متجاوزانه نظامی و استفاده غیرقانونی از زور، تردیدی به خود راه نخواهد داد.

کد خبر 844117 برچسب‌ها وزارت امور خارجه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • آمریکا به اسرائیل دائم هشدار می‌دهد تا اقدامی علیه ایران نکند
  • اتحادیه اروپا : اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل بی‌سابقه بود
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • پیام مهم ایران به آمریکا درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل
  • دستاوردهای عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • چند نکته مهم درباره اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل
  • اولین واکنش بایدن به عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل
  • نامه ایران به شورای امنیت در خصوص اقدام نظامی علیه اسرائیل
  • بیانیۀ وزارت خارجه درباره پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه وزارت خارجه درباره اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی | ایران هشدار داد