Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

علیرضا دبیر در گفت و گو با بخش خبری شبکه سه سیما گفت: در رشته های کشتی آزاد و فرنگی با اختلاف کمی مقام چهارم را به دست  آوردیم این رتبه نسبت به دوره قبل که یازدهم شدیم در کشتی فرنگی نشان می دهد رشد خوبی داشته ایم. در دوره سرپرستی فدراسیون زحمت زیادی کشیده شد من هم کمترین نقش را داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در رشته آزاد ما به ناحق در رده چهارم جهان قرار گرفتیم به ما گفتیم که مقام سوم را کسب کرده‌ایم حتی به دنبال ما آمدند تا مربی ما را روی سکو بروند بعد لالوویچ صحبت کرد و گفت که جدول تغییر کرده است به کشتی‌گیر آمریکایی در وزن 86 کیلوگرم رتبه نهم داده شد و چهار پوئن به او دادند. گفتند سیستم جدول است این هم برای ما تجربه‌ای بود اما من قطعاً این موضوع را بررسی می‌کنم.

دبیر در مورد اعتراض به لالوویچ گفت: به ما گفته شد سیستم جدول مکانیزه است اما با روحیاتی که من دارم به سادگی این مسئله را قبول نخواهم کرد و من یک تیم برای آنالیز جدول گذاشته‌‌ام تا آن را بررسی کنند. ما کشتی‌گیران خوبی مثل حسن یزدانی، عبده‌ولی، نجاتی و... داریم. این کشتی‌گیران هم ممکن است در برخی از کشتی‌هایشان 50-50 یا 60به 40 باشد. به هر حال آنهایی که کرسی اتحادیه جهانی ما را به راحتی از دست دادند حالا باید پاسخگو باشند. ما نمی‌خواهیم حق کسی را به ما بدهند فقط می‌گوییم حق‌ ما خرده نشود.هر دو تیم آزاد و فرنگی ما می‌توانستند در دنیا دوم شوند ما با روس‌ها فاصله داریم این وضعیت واقعی کشتی ما است. 

رئیس فدراسیون کشتی در مورد اینکه از عملکرد دو تیم آزاد و فرنگی راضی بودید یا نه، گفت: اول باید خدا و مردم راضی باشند من خادم مردم هستند بله من راضی هستم تیم‌های ما زحمت خودشان را کشیدند البته نواقصی هم داریم که با مربیان تیم ملی آنها را بررسی خواهیم کرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اشتباهات گروه داوری مبارزه فرانک چامیزو و توران بایراموف در گزینشی اروپایی را با محرومیت مواجه کرد اما نتیجه کشتی را با استناد به قوانین، تغییر نداد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از مبارزه جنجالی فرانک چامیزوی ایتالیایی و توران بایراموف آذربایجانی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات گزینشی اروپایی، فدراسیون کشتی ایتالیا نسبت به داوری این مبارزه به اتحادیه جهانی شکایت کرد که UWW نیز گروه ویژه‌ای را برای بازبینی این مبارزه مشخص کرد.

اتحادیه جهانی در این خصوص امروز اعلام کرد که کمیته انضباطی UWW هیئت داوران این مبارزه را به دلیل نقض مقررات به حالت تعلیق درآورده است که در رأس آنها چی‌چی‌اوغلو مدرس مطرح کشور ترکیه است که همره با رومن پابلوف داور اوکراینی این مبارزه، تا 31 دسامبر 2024 معلق شده‌اند.

سایوان تا 30 سپتامبر 2024 و رئیس تشک مسابقه تا 30 جون 2024 معلق شده‌اند. بوعزیز و گوسل هم تا 30جون معلق هستند.

با این وجود، اتحادیه جهانی بایراموف را همچنان برنده این مبارزه عنوان کرده با استناد به ماده 53 قوانین بین‌المللی کشتی که تحت هیچ شرایطی نتیجه مسابقه بعد از بالا رفتن دست یک کشتی‌گیر تغییر نخواهد کرد.

تنها امتیازی که برای چامیزو در نظر گرفته شده، این است که یک سید نامبر وان برای او در مسابقات گزینشی آخر در ترکیه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز