Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی عصر امروز دوشنبه در حاشیه سی و ششمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز طبق معمول از مصوبات جلسه قبل گزارشی ارائه شد. یکی از دستورات اصلی امروز بحث دستورالعمل نحوه پخش اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی دادگاه‌ها بود. بحث مفصلی شد و در نهایت یک کمیته چهارجانبه‌ای تشکیل شد که در آن کمیته موضوع نهایی و در صحن بحث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی‌فضلی درباره موضوع اربعین و نگرانی‌های اقتصادی پیرامون آن عنوان کرد: در رابطه با این احتمال که حجم سه میلیون رفت‌وآمد مرزها و گمرک‌ها چگونه باید کنترل شود تصمیم‌های خوبی گرفته شد که هر دستگاهی متولی انجام این کار است.  

وی درباره بانک مرکزی و تحریم‌های جدید صورت گرفته و آثار آن در بخش ارز و اقتصاد و تجارت افزود: از قبل در این زمینه آمادگی لازم وجود داشت و شاخص آن هم نوسان قیمت ارز بوده که نوسان زیادی نداشته و تحت مدیریت و کنترل است.

رحمانی‌فضلی به یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه پرداخت و گفت: برخی افراد بدون رضایت و هماهنگی، به اسم دیگران موبایل وارد کردند. قرار شد این مساله بررسی شود زیرا برخی افراد ادعا کردند ما اصلا موبایل وارد نکردیم ولی به اسم ما موبایل وارد شده اگر این اتفاق درست باشد حتما باید جریمه لازم صورت بگیرد و به افرادی که جعل سند داشتند باید حتما برخورد شود.

وزیر کشور تصریح کرد: اگر چنین مساله‌ای نباشد که از قبل مجوز داده شده بود هر مسافری می‌تواند یک موبایل را با رعایت سود بازرگانی و حقوق گمرکی و ارزش افزوده ریجستری کند.

وی گفت: در حوزه مدیریت رسانه‌ای به این نتیجه رسیدیم که با توجه به سیاست‌های اولیه‌ای که در ستاد مطرح شد هدف این است که با هماهنگی و همکاری و مشارکت همه رسانه‌ها باید این فضا را مدیریت کنیم.

رحمانی‌فضلی تاکید کرد: به هر حال فضای تبلیغاتی علیه ایران به شدت رو به افزایش است که اگر دقت لازم را نداشته باشیم حتما در دام جنگ روانی و تبلیغات نامناسب آنها قرار خواهیم گرفت. مقرر شد مجدد با حضور مسئولان و سردبیران روزنامه‌ها و نشریات جلسه‌ای گذاشته شود که نظرات شنیده و سیاست‌ها مجدد ابلاغ شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران تلاش دارند بیت‌حانون و شرق جبالیا را تخلیه کنند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی جنایت جدیدی را در شمال این باریکه مرتکب شده است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه بیان کرد: در جنایتی جدید علیه ملت ما اشغالگران تلاش دارند شهر «بیت حانون» و منطقه شرقی «جبالیا» را تخلیه کنند. ارتش اشغالگر شب گذشته عملیاتی نظامی را انجام داد و مدرسه «مهدیه الشوا» را که صدها آواره را در خود جای داده است محاصره کردند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه تصریح کرد: ارتش اشغالگر یک مرکز تحقیقات میدانی را در پشت این مدرسه ایجاد کرده و با تهدید سلاح از همگان خواسته است که از این مدرسه خارج شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اشغالگران تمامی خانواده‌های حاضر در بیت‌حانون را به کوچ مجبور کردند و شماری از جوانان را بازداشت کردند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی نوار غزه اعلام کرد: همچنان تا این لحظه جنگ‌افزارها نزدیک منطقه ابو صفیه در شرق جبالیا و بیت‌حانون حضور دارند.

کد خبر 6080187

دیگر خبرها

  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • خلجی: تیم اقتصادی دولت تغییر نمی‌کند/ هدف‌گذاری برای کاهش تورم
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • اشغالگران تلاش دارند بیت‌حانون و شرق جبالیا را تخلیه کنند
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان