Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@12:17:38 GMT

بازگشت روح الله باقری به تمرینات پدیده شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۵۳۰۷

به گزارش ایلنا، روح الله باقری که به علت مصدومیت حدود 2.3 هفته از میادین دور بود، به تمرینات این تیم بازگشت تا بتواند هر چه سریع تر برای بازی با نفت مسجد سیلمان آماده کند.

باقری 2 بازی برای شهرخودرو به میدان رفت که یک بار توانست دروازه پیکان را باز کند و همچنین در بازی با شاهین هم با بهترین عملکرد ظاهر شد اما پای او به گلزنی باز نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روح الله باقری پدیده شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو تعویض پائز در تهران/ بازگشت توخته به تیم ملی والیبال

با نظر سرمربی تیم ملی والیبال، دو بازیکن از اردوی تیم ملی خارج و دو بازیکن دیگر به جمع اردونشینان اضافه شدند.

به گزارش ایسنا، مرحله اول تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ۱۵ فروردین با هدایت پیمان اکبری زیر نظر موتا پائز و دستیاران برزیلی‌اش در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی با حضور ۱۸ بازیکن در حال برگزاری است.

بر این اساس بازیکنان در این مرحله از اردو که بیشتر به حضور استعدادهای درخشان و جوانان اختصاص دارد در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را برگزار می‌کنند که ویدئوی تمرینات آن‌ها به همراه آنالیز دقیق تمرین در لحظه توسط تیم آنالیز برای پائز و لئوناردو سرمربی و مربی تیم ملی ارسال می‌شود.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان یوسف کاظمی و علی زارع از امروز از اردو خارج شدند و پوریا حسین خانزاده و امیرحسین توخته که قرار بود از هفته آینده به اردوی تیم ملی اضافه شوند، پس از استراحتی کوتاه به اردوی تیم ملی دعوت شدند. همچنین رضا رضایی نیز هفته گذشته به جمع اردو نشینان اضافه شد.

این مرحله تمرینات تیم ملی والیبال ایران تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و سپس تمرینات با حضور موتا پائز و بازیکنان سرشناس دیگر وارد مرحله جدید و جدی‌تر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس
  • دو تعویض پائز در تهران/ بازگشت توخته به تیم ملی والیبال
  • بازگشت مصدومان پرسپولیس به تمرینات