Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی امروز، روز ملی عربستان سعودی را به دولت این کشور تبریک گفت و برای ریاض آرزوی صلح و امنیت کرد.

اخبار بین الملل- وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با حساب کاربری «اسرائیل بالعربیه» طی دو روز یکشنبه و دوشنبه حداقل سه پیام تبریک برای عربستان، روز ملی این کشور را که هر ساله در ۲۳ سپتامبر برگزار می‌شود، تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روز ملی عربستان سعودی بیست و سوم سپتامبر، سالروز اقدام عبدالعزیز بن سعود در سال ۱۹۳۲ است که او نام خاندانش را بر سرزمین حجاز گذاشت.

در این پیام توییتری آمده است که «حلول هشتاد و نهمین روز ملی عربستان سعودی را به ملت سعودی تبریک می‌گوییم و از خداوند می‌خواهیم که با خیر و برکت در سایه امنیت و صلح آن را برای شما تکرار کند...».

حساب توییتری «اسرائیل بالعربیه»، حسابی متعلق به وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی که از آن برای ارتباط با کشورهای عربی یا انتشار اخبار در خصوص کشورهای عربی استفاده می‌شود. 

در سایه حکومت سلمان بن عبدالعزیز و پسرش محمد بن سلمان، تلاش عربستان سعودی برای عادی‌سازی روابط افزایش یافت است. پیشتر مشاور پیشین شاه سعودی در سفری به فلسطین اشغالی، جنجال بزرگی در این خصوص بر پا کرده بود. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تل آويو روز ملی توییتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود کاپیتان اسطوره ای چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس را مشاهده می کنید.

دانلود (10.1MB)

دیگر خبرها

  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی