Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@18:16:46 GMT

خط و نشان رییس کمیته انضباطی برای متخلفان دربی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۵۳۶۹

خط و نشان رییس کمیته انضباطی برای متخلفان دربی

رییس کمیته انضباطی: بازیکنان و مربیانی که در دربی بودند باعث می‌شوند که حتماً ما نگاه ویژه‌ای به این بازی داشته باشیم و شدیدترین تنبیهات را لحاظ خواهیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته در گفت و گو با اخبار شبکه سه سیما در خصوص آرای انضباطی صادر شده پس از شهرآورد 90 گفت: آرایی که ما دادیم محرومیت تا اطلاع ثانوی بود و به بقیه هم هشدار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنبیهات ویژه‌ای برای متخلفان در نظر گرفته شده است و ما به صورت ویژه این بازی را بررسی می‌کنیم. امروز گزارش این بازی از مقامات رسمی به دست ما رسیده و در اولین فرصت و بعد از اینکه افراد از خود دفاع کردند رأی را صادر خواهیم کرد.

 

وی درباره اینکه آیا متخلفان به کمیته انضباطی احضار می‌شوند، گفت: در برخی از موارد شاید لازم نباشد احضار شوند بلکه ما به آنها ابلاغ اخطاریه می‌دهیم و شاید هم لازم باشد بیایند و از خودشان دفاع کنند. برخی از اتفاقات در پخش مستقیم بازی قابل رؤیت بود و اگر لازم باشد نفرات را دعوت می‌کنیم تا از خودشان دفاع کنند.

حسن‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا تا آخر هفته آرای انضباطی شهرآورد 90 صادر خواهد شد یا نه، گفت:  ابلاغ اخطاریه‌ها امروز تنظیم شد و اگر بتوانیم امضای آنها را بگیریم و اگر تا 48 ساعت آینده و طبق قانون فرصت دفاع برای متخلفان رعایت شود، می‌توانیم تا آخر هفته رأی را صادر کنیم اما اگر خیلی دیر شود و تاخیر داشته باشد تا یکی دو روز اول هفته آینده آرای کامل را رسانه‌ای خواهیم کرد.

 

رئیس کمیته انضباطی فوتبال در خصوص اینکه آرای صادر شده قاطع خواهد بود، گفت: از حالا به هواداران بگویم هیچ‌کدام از اتفاقات و رفتارهای این مسابقه را با سایر مسابقات مقایسه نکنند و به شدت برخورد می‌کنیم. چرا که این بازی پخش مستقیم در خارج دارد و آیینه فوتبال ایران است.  بازیکنان و مربیانی که در آن حضور دارند با سایر بازی‌ها متفاوت هستند. شاید برخی با مقاصدی این بازی‌ها را دنبال کنند. اگر بخواهیم آرای سایر تیم‌ها را با اعضای دو تیم استقلال و پرسپولیس صادر کنیم و تفاوت نداشته باشد که دیگر نمی‌توانیم کار را مدیریت کنیم و اگر مدیریت نشود دیگر لازم نیست رأی صادر شود. اهمیت این بازی، بازیکنان و مربیانی که در دربی بودند باعث می‌شود که حتماً ما نگاه ویژه‌ای به این بازی داشته باشیم و شدیدترین تنبیهات را لحاظ خواهیم کرد.

پرسپولیس تهران اسماعیل حسن زاده (رییس کمیته) دربی (داربی) استقلال تهران کمیته انضباطی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران دربی داربی استقلال تهران کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه در فوتبال کشورمان بیانیه نویسی باب شده است. به نظر من این کار باید هر چه زودتر تمام شود چون در شان فوتبال کشورمان نیست.

به گزارش مشرق، ابوالفضل حسن‌زاده محمدی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بیانیه‌های باشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: متاسفانه در فوتبال کشورمان بیانیه نویسی باب شده است. به نظر من این کار باید هر چه زودتر تمام شود چون در شان فوتبال کشورمان نیست. اصلا این کار جالب نیست که تیم‌ها در اولین فرصت بیانیه می‌دهند. فصل قبل تیم‌ها می‌باختند بیانیه می‌دادند اما الان بعد از برد هم بیانیه می‌دهند.

وی افزود: خوشبختانه امروز سازمان لیگ اقدام مثبتی انجام داد. به زودی این اقدام مثبت را شاهد خواهیم بود و هنوز به ما این دستورالعمل را ابلاغ نکرده‌اند. ولی در دستورات اینگونه است که تنبیهات شدیدی در انتظار بیانیه نویسان است. من هیچ دخالتی در دستورالعمل سازمان لیگ ندارم و فقط در سایت دیدم.

رئیس کمیته انضباطی گفت: کمیته صیانت تشکیل دادیم که مربوط به بازی آخر فصل است و قطعا همه بازی‌ها را رصد می‌کنند.

حسن‌زاده در خصوص کمیته اخلاق، تصریح کرد: من به شخصه می‌گویم دوستان کمیته اخلاق خیلی زحمت می‌کشند. اما متاسفانه در فوتبال کشورمان تخلفات بسیار زیاد است. در سال گذشته تا ۱۵ اسفند ۷۴۴ پرونده انضباطی تشکیل شد. این تخلفات از اول فصل لیگ برتر بوده است.

وی در مورد تعداد شکایت‌ها از سقف بودجه باشگاه، یادآور شد: ما در نیم فصل دوم اصلا شکایتی در این خصوص نداشتیم.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص جریمه کردن باشگاه‌ها اظهار کرد: ما واقعا دوست نداریم که بازی‌های لیگ بدون تماشاگر باشد. یک تیم ۱۵ هفته بازی خانگی دارد و ما در کمیته انضباطی اول یک تنبیه سبک برای باشگاه اعلام می‌کنیم و بعد جریمه سنگین‌تر و آخرین جریمه هم محرومیت تعلیقی تماشاگران است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • محرومیت تماشاگران در یک بازی لیگ برتر
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ مهدی هاشمی نسب نقره داغ شد
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • یک حکم انضباطی و مالی دیگر علیه سپاهان
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • احتمال محرومیت دو استقلالی از بازی مهم هفته بعد