Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@07:51:37 GMT

ساخت 2 هزار مدرسه در مناطق محروم کشور

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۵۴۰۳

به گزارش فارس،‌ محمد مخبر پس از آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های اشتغالزایی،‌ توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تعهد ما برای ایجاد اشتغال در کل کشور یکصد هزار شغل با 30 هزار طرح کوچک، متوسط و بزرگ‌ مقیاس است.

وی ادامه داد: امروز بیش از 50 درصد از تعهدمان را برای ا یجاد اشتغال عملیاتی کرده‌ایم و با اسم و کد ملی می‌توانیم افرادی که مشغول شده‌اند را اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بیان داشت: تا پایان سال‌جاری با همکاری دولت، مجلس و قوه‌قضائیه، 50 هزار شغل دیگر در کشور ایجاد می‌شود و امروز بیش از 8 هزار روستای کشور به کارگاه تولیدی تبدیل شدند و در هفته گذشته نیز 120 مدرسه را در سراسر کشور افتتاح کردیم؛ قرارداد ساخت 1650 مدرسه منعقد شده است که امیدواریم به‌زودی بتوانیم 2 هزار مدرسه را بسازیم و به بهره‌برداری برسانیم.

مخبر افزود: با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به توافق برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به وسیله فضای مجازی رسیده‌ایم. 

وی گفت: بنده تا کنون چهار بار به استان کرمانشاه آمده‌ام و در زمان زلزله نیز اقدامات خوبی را انجام داده‌ایم و قریب به 600 خانواده که در اثر زلزله سرپرست‌شان را از دست داده بودند نسبت به ساخت مسکن برایشان در کمتر از چهار ماه اقدام کردیم. 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) افزود:‌ 15 هزار شغل ظرف سه سال آینده در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود و تا کنون نیز 12 هزار شغل در این استان ایجاد کرده‌ایم.

مخبر گفت: امروز 1300 طرح در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده است و 30 بسته جهیزیه، یکصد عدد ویلچر، 150 بسته لوازم خانگی، 7 هزار بسته نوشت‌افزار و 500 فقره وام ازدواج 15 میلیون تومانی و همین‌طور افتتاح 30 خانه ورزش را در استان کرمانشاه داشته‌ایم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه

مرزبان نظری با اشاره به اجرای طرح شهید پناهی در راستای حذف مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان، گفت : مهرماه امسال ۱۰۷ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ دانش‌آموز در استان در قالب طرح شهید پناهی جمع‌آوری شده و مدارس نوساز جایگزین آنها خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: امسال ۱۴۵ مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ نفر دانش‌آموز در استان داشتیم که با جایگزین شدن این ۱۰۷ مدرسه کانکسی با مدارس نوساز، تعداد مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز استان به ۳۸ مدرسه خواهد رسید.

وی با اشاره به اهتمام مجموعه نوسازی مدارس استان برای حذف مدارس کانکسی با بیش از ۱۰ دانش آموز در استان، تصریح کرد: در برنامه داریم در صورت تخصیص اعتبار تا آخر سال آینده بساط مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز استان را جمع کنیم.

 نظری یادآور شد: براساس طرح شهید پناهی قرار است در روستاهایی که از مدرسه کانکسی برای بیش از ۱۰ نفر دانش‌آموز استفاده می‌شود، یک واحد آموزشی مقاوم احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • حدادعادل: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام جدا ندانند
  • احداث ۲۱۶ مدرسه در مناطق محروم لرستان
  • مدارس غیردولتی جاده‌صاف‌کن برای مهاجرت از کشور نباشند
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه
  • آغاز ساخت ۲ مدرسه خیرساز در لوداب