Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:13:45 GMT

آمریکا قادر نیست با فشار ایران را به زانو در بیاورد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۵۴۸۴

آمریکا قادر نیست با فشار ایران را به زانو در بیاورد

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در نیویورک بسر می‌برد با خبرنگاران رسانه‌های سازمان ملل دیدار کرد.

محمدجواد ظریف در این نشست خبری گفت: آمریکا قادر نیست با فشار ایران را به زانو در بیاورد.

وی افزود: آمریکا از تعهدات بین المللی خارج شده و چه تضمینی است حتی بعد از یک توافق با یک انتخابات همه چیز بهم نخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف در نیویورک گفت: ابتکار هرمز که رییس جمهور مطرح کرده برای ما بسیار جدی است.

کد خبر 4726957 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: امريكا خبر گزاری مهر إيران محمدجواد ظریف سازمان صداوسیما نيويورك مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایران محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری هفته دفاع مقدس دفاع مقدس دولت دوازدهم هیئت دولت محمد جواد ظریف انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم

سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس می‌گوید که فشار آمریکا بر این جنبش «هیچ ارزشی ندارد» و تاکید کرد هرگونه توافق برای آزادی اسرای صهیونیست باید شامل پایان دادن به جنگ غزه و آتش‌بس دائمی باشد.

به گزارش رویترز، ساعاتی پیش آمریکا به همراه ۱۷ کشور دیگر در بیانیه‌ای مشترک از حماس خواستند که توافق آتش‌بس را بپذیرد. یک مقام ارشد دولت جو بایدن در این خصوص مدعی شد که یک توافق آتش‌بس روی میز است و اکثر درخواست‌های حماس مثل بازگشت آوارگان به خانه‌های خود و برقراری آتش‌بس فوری و طولانی مدت را فراهم می‌کند. 

در طول بیش از ۲۰۰ روز جنگ در غزه، آتش‌بس فقط به مدت یک هفته برقرار شده است. طی این آتش‌بس که در ماه نوامبر اعلام شد، حماس بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست را با حدود سه برابر اسرای فلسطینی مبادله کرد.

حماس از پایان ژانویه چارچوب جدیدی برای توافق مطرح کرده که شامل بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود در شمال غزه و دائمی بودن آتش‌بس است. حماس همچنین به ارتش صهیونیست هشدار داده تمامی نیرو‌های خود را از نوار غزه خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخست وزیر پیشین قطر خطاب به اعراب: به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید!