Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزنه‌بردار دسته ۸۹ کیلوگرم تیم ملی ایران در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ تایلند صاحب مدال برنز دوضرب و نقره مجموع شد.

به گزارش مهر، پیکارهای دسته ۸۹ کیلوگرم قهرمانی وزنه برداری جهان عصر امروز در تایلند برگزار شد که در پایان علی میری نماینده ایران صاحب مدال برنز دوضرب و نقره مجموع شد. تیم کشورمان در این دسته دو نماینده داشت که محمد زارعی با رکورد ۱۶۵ یک ضرب، ۱۹۶ دوضرب و مجموع ۳۶۱ کیلوگرم در جایگاه نهم جهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی میری نیز با رکورد ۱۶۷ یک ضرب، ۲۰۷ دوضرب و مجموع ۳۷۴ کیلوگرم برنز دوضرب و نقره مجموع را از آن خود کرد.

علی میری در حرکت یک ضرب ۱۶۰ کیلوگرم و در حرکت دوم ۱۶۵ کیلوگرم را بالای سر برد. وی در حرکت سوم نیز ۱۶۷ کیلوگرم را مهار کرد و پنجم شد. میری در اولین حرکت دوضرب ۲۰۲ کیلوگرم را مهار کرد و در دومین حرکت ۲۰۷ کیلوگرم را بالای سر برد اما در سومین حرکت وزنه ۲۱۰ کیلوگرم را انداخت تا با همان ۲۰۷ رکورد، نایب قهرمان جهان شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: علی میری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اتفاق خوب برای کشتی ؛ حسن یزدانی به تشک بر می گردد

به گزارش پارس نیوز ، امید شایگان که به عنوان سرپرست تیم ملی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت فرنگی‌کاران کشورمان در بیشکک اظهار داشت: روز گذشته (26 فروردین) یک گروه از بچه‌ها صبح و یک گروه هم بعدازظهر تمرینات‌شان را دنبال کردند، قرعه‌کشی هم که انجام شد، یک مقدار قرعه 67 کیلوگرم دشوار بود و بقیه بچه‌ها با قرعه نسبتا مناسبی مواجه شدند. همه آماده و سرحال هستند و امیدواریم بهترین نتیجه کسب شود.

رئیس هیئت کشتی مازندران در پاسخ به این سوال که دارنده 9 مدال کشتی المپیک و جهان (حسن یزدانی) از چه زمانی قرار است استارت تمرینات کشتی‌اش را بزند، عنوان کرد: از اول اردیبهشت تمریناتش را شروع می‎کند. او در این مدت هنوز روی تشک نیامده، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده است. پیش از عید خودم او را دیدم، بعد از آن هم با هم در تماس بودیم و قرار است از اول اردیبهشت روی تشک بیاید.

شایگان درباره اینکه حسن یزدانی چه زمانی قادر به ورود به چرخه و حضور در تورنمنت بین‌المللی است؟ گفت: بستگی به نظر پزشکان و بعد از آن هم مربیان تیم ملی دارد، اما فکر می‌کنم از وقتی روی تشک آمد، بعد از یک ماه شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند. اینکه او چه زمانی و به چه مسابقه‌ای اعزام شود، بستگی به فدراسیون کشتی دارد.

شایگان درخصوص کامران قاسم‌پور نیز تاکید کرد: ما همچنان باید منتظر نتیجه مسابقات گزینشی و عملکرد امیرعلی آذرپیرا باشیم. ان‌شاءالله که آذرپیرا در همین بیشکک سهمیه را بگیرد، وگرنه کار سخت می‌شود و شاید آن وقت برای اعزام به گزینشی بعدی، بین گلیج و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود. من فکر می‌کنم همچنان همه چیز بستگی به نتیجه آذرپیرا در مسابقات گزینشی بیشکک دارد.

وی درباره مبارزه احتمالی بین حسن یزدانی -کامران قاسم‌پور برای کسب دوبنده وزن 86 کیلوگرم تیم ملی نیز تصریح کرد: هر دو کشتی‌گیر خیلی عالی هستند، من هم مثل همه همچنان دوست دارم حسن یزدانی در المپیک صاحب دوبنده 86 کیلوگرم و کامران قاسم‌پور هم ملی‌پوش 97 کیلوگرم باشد که هر دو نفر در ترکیب تیم اعزامی به المپیک باشند.

رئیس هیئت کشتی مازندران در پایان نیز به قهرمانی تیم ملی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب 5 طلا و 3 برنز اشاره کرد و گفت: از جمع 10 ملی‌پوش آزادکار اعزامی به قرقیزستان، 9 کشتی‌گیر مازندرانی بودند که 5 نفرشان طلا و دو نفر هم برنز گرفتند. یعنی 50 درصد طلاهای کشتی قهرمانی آسیا را مازندرانی‌ها گرفته‌اند.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست
  • مروری بر امتیاز مجموع کشتی‌گیران ایران در 7 دوره اخیر مسابقات قهرمانی آسیا
  • یک اتفاق خوب برای کشتی ؛ حسن یزدانی به تشک بر می گردد
  • دعوت وزنه‌بردار جوان خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • علی داودی: استرسم برای المپیک کمتر شد/ مسئولان به ما سر بزنند
  • بعد از نسل رستمی و سهراب، دیگر مدالی در وزنه برداری نمی‌گیریم
  • زنگ خطر برای تالاخادزه