Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «مارشال بیلینگسلا» معاون وزیر خزانه داری آمریکا برای تأمین مالی تروریسم در دیدار با سعد الحریری نخست وزیر و نبیه بری رئیس پارلمان لبنان هشدار داد که تحریم های ایالات متحده ممکن است فراتر از وابستگان مستقیم حزب الله باشد.

بیلینگسلا که هم اکنون در بیروت به سر می برد گفت: آمریکا هر گروهی را که از حزب الله حمایت می کند، خواه با تهیه اسلحه یا پول، تحریم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحریم های آمریکا شامل گروه هایی که فقط از نظر سیاسی با حزب الله ارتباط دارند، نخواهد بود.

اظهارات معاون وزیر خزانه داری آمریکا در حالیست که واشنگتن به تازگی با طرح ادعای تسهیل فعالیت های مالی حزب الله از سوی بانک جمال تراست لبنان، این بانک و  شرکت های وابسته به آن را تحریم کرد.

"جاستین موزانیچ" دیگر معاون وزیر خزانه داری آمریکا نیز روز دوشنبه گفت که حامیان گروه شیعی حزب الله لبنان را مجازات می کنیم.

در واکنش به این موضوع، شیخ "نعیم قاسم" معاون دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به دست داشتن برخی طرف های لبنانی در پرونده تحریم های آمریکایی علیه حزب الله گفت: ما گزینه های مناسب در واکنش به این تحریم ها را بررسی می کنیم.

وی  در گفت و گو با  روزنامه الجمهوریه افزود: ما اطلاعاتی در اختیار داریم، مبنی بر این که برخی طرف های داخلی بخشی از سیستم تبلیغ برای آمریکا و تحریم های آن به شمار می آیند و ضمن ارائه گزارش هایی در فواصل زمانی مختلف به  آمریکا، اقدامات مشخصی را در خصوص چگونگی رویارویی با حزب الله به  این کشور پیشنهاد می کنند.

نعیم قاسم با بیان این که تحریم های آمریکا تاثیری بر حزب الله نخواهد داشت، تصریح کرد: در قبال رفتار آمریکا با دولت لبنان و بانک مرکزی و نیز سایر موسسات لبنانی، حزب الله در حال بررسی گزینه های مناسب است.

https://www.france۲۴.com/en/۲۰۱۹۰۹۲۳-future-us-sanctions-will-hit-hezbollah-benefactors-source

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امريكا وزارت خزانه داری آمریکا حزب الله لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است

به گزارش قدس آنلاین، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: دوره آینده در جبهه شمال در سطح عملیاتی تعیین کننده خواهد بود.

وی افزود: ما به دنبال چند جایگزین هستیم تا ساکنان شمال بتوانند به خانه‌های خود بازگردند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستاهای جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • بانک‌های چینی به دردسر افتادند؛ پای تحریم آمریکا در میان است
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات
  • تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی