Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد شریعتمداری با اعلام این خبر در اولین کمیته نظارت و هماهنگی بر قانون حمایت از معلولان اظهار امیدواری کرد: با این اقدام بتوان بسیاری از مشکلات و مسائلی که معلولان کشور با آن دست به گریبان هستند، حل و فصل شود.

وی با اشاره به تصویب قانون حمایت از معلولان در اسفند ماه 96 در مجلس گفت: 6 آیین‌نامه از سوی وزارتخانه در این خصوص تهیه شده که حداکثر تا آذر در دولت مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست همچنین، احمد میدری، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن ارائه گزارشی در این زمینه گفت: قانون حمایت از معلولان کشور اسفندماه 96 در مجلس شورای اسلامی تصویب و از اردیبهشت تا آذرماه 97 آیین‌نامه های مرتبط با آن تهیه شد.

در این جلسه، عملکرد همه دستگاه‌ها در اجرای قانون ارائه و مقرر شد که از سوی معاون اول برای اجرای بهتر این قانون دستورات لازم ابلاغ شود.

انتهای پیام/

20 / 20 وزیر کار معلولان یارانه یارانه های حذفی موافقت معاون اول رئیس‌جمهور اسحاق جهانگیری اختصاص یارانه‌های حذفی به معلولان محمد شریعتمداری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر کار معلولان یارانه یارانه های حذفی موافقت معاون اول رئیس جمهور اسحاق جهانگیری اختصاص یارانه های حذفی به معلولان محمد شریعتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین ، در جلسه روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات دولت به ریاست آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور؛ «ابوطالب شفقت» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور به عنوان استاندار لرستان جایگزین فرهاد زیویار و همچنین یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش به عنوان استاندار مازندران جایگزین سید محمود حسینی‌پور منصوب شدند.

سید محمود حسینی‌پور از سوی معاون اول رئیس‌جمهور امروز به عنوان رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • دشمن برای موضوع حجاب برنامه داشته و نباید بدون برنامه مقابل این دشمن هنجارشکن قرار بگیریم
  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • حال ناخوش معلولان کردستانی و پیشنهاد تکراری آقای مدیر!
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • اختصاص جایزه ۴ میلیاردی به طرح برگزیده «آسمانه هنر ایران»