Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران احتمال دیدار «حسن روحانی»، رئیس‌جمهور ایران با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را «قاطعانه» رد کرده است.

«کانور فینگان»، خبرنگار ای‌بی‌سی‌نیوز در حساب کاربری‌اش در توئیتر گفت که ظریف در گفتگو با یک خبرنگار دیگر این رسانه (بن گیتلسون)، قاطعانه احتمال دیدار ترامپ و روحانی را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بن گیتلسون» هم در توئیتر نوشته است: «محمد جواد ظریف هنگام خروج از ساختمان سازمان ملل گفت که دارد برای آوردن روحانی به فرودگاه می‌رود. پرسیدم "آیا ایشان با رئیس‌جمهور ترامپ دیدار خواهند کرد"؛ ظریف با قاطعیت گفت: "خیر".»

لحظاتی قبل‌تر، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در اجلاس تغییرات اقلیمی گفت که به صورت جداگانه با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و «حسن روحانی»، رئیس‌جمهوری ایران دیدار خواهد کرد.

ماکرون گفت امروز به صورت غیررسمی با ترامپ صحبت کرده و فردا بار دیگر با او ملاقات خواهد کرد. رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه گفت امشب با روحانی دیدار می‌کند.

در همین راستا ارسال نشانه‌های متناقض از سوی دونالد ترامپ برای دیدار با رئیس‌جمهور ایران امروز هم ادامه یافت.

رئیس جمهور آمریکا امروز در تازه‌ترین موضع‌گیری در پاسخ به سوالی درباره امکان دیدار با روحانی گفت: «خواهیم دید چه اتفاقی خواهد افتاد.»

رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته گفته بود که آماده است تا طرح پیشنهادی ایران برای ایجاد ثبات و آرامش در منطقه خلیج فارس را بشنود.

این در حالی است که ترامپ سه‌شنبه هفته پیش درباره احتمال دیدار با روحانی گفته بود: «من هیچوقت چیزی را منتفی نمی‌دانم، ولی ترجیح می‌دهم با او ملاقات نکنم.» (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ظریف وزیر امور خارجه مجمع عمومی سازمان ملل روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896051

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • ببینید | شوخی جالب حسن روحانی با یک قاری قرآن؛ زنگنه با سرماخوردگی آمد، ظریف دیر رسید
  • قاطعانه اعلام می‌کنیم هر گونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن