Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور عصر امروز در جلسه شورای اقتصاد با اشاره به گزارش ارائه شده درخصوص شرایط اقتصاد کلان کشور از سوی دبیرخانه شورا، گفت: با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی، به فضل الهی آثار منفی ناشی از فشارها تا حد زیادی کنترل شده و وضعیت اقتصاد به ثبات نسبی رسیده است.

اخبار سیاسی- معاون اول رییس جمهور با تاکید بر این که دولت مصمم است برای جبران کسری بودجه به سمت منابع بانک مرکزی نرود، خاطر نشان کرد: با وجود کاهش درآمدهای حاصل از فروش نفت،‌ با کنترل شرایط و برنامه ریزی بهتر قادر خواهیم بود از تنگناها عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاق جهانگیری با اشاره به ارائه گزارش دبیرخانه در خصوص بخشنامه بودجه سال 99 کل کشور، از دستگاه های اجرایی خواست همکاری و همراهی لازم را با سازمان برنامه و بودجه به عنوان متولی اصلی تدوین بودجه انجام دهند تا بتوانیم بودجه سال 99 کل کشور را مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری و براساس طرح اصلاحات ساختاری بودجه تدوین کرده و در زمان مقرر به مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان برنامه و بودجه نیز حضور داشتند، موضوع تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی برای سال 99 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه نماینده دبیرخانه شورای اقتصاد گزارشی از بخشنامه بودجه سال 99 کل کشور ارائه کرد و به تشریح نقشه کلان طرح اصلاح ساختاری بودجه و رویکردهای اجرایی بودجه سال 99 کل کشور پرداخت.

در این نشست بودجه سال 99 کل کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و اعضای جلسه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص آن مطرح کرده و مقرر شد دستگاه های اجرایی نظرات و رویکردهای خود را در خصوص بخش های مختلف بودجه به دبیرخانه شورای اقتصاد ارائه دهند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری بانک مرکزی کسری بودجه معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای کارشناس تلویزیون محل جدید تامین کسری بودجه توسط دولت! | فیلم

کارشناس یک برنامه تلویزیونی با ارائه آماری جنجالی، از برداشت ۲۰۰ هزار میلیاردی دولت از بازار سرمایه برای تامین کسری بودجه پرده برداشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • ادعای کارشناس تلویزیون محل جدید تامین کسری بودجه توسط دولت! | فیلم