Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا در بحران است و از دست دادن امتیاز در خانه شاید تبعات سنگینی در پی داشته باشد. 

طرفداری - تیم‌های بارسلونا و ویارئال در هفته ششم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مشخصات بازی

زمان بازی | سه شنبه، 2 مهر 98

ساعت | 22:30

محل برگزاری بازی | ورزشگاه نیوکمپ

پیش بازی

هفته ششم یکی از کلیدی‌ترین بازی‌های فصل بارسا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید وقتی فصل شروع شده بود، کسی فکر نمی‌کرد قهرمان بلامنازع دو سال اخیر لالیگا آنقدر در بازی‌های خارج از خانه ضعیف‌تر از انتظار ظاهر شود که خیلی زود شغل والورده در خطر باشد و انتقادات تندی از برخی ستارگان تیم به گوش برسد. بارسا تا بدین جای کار 6 بازی انجام داده که فقط دو بازی خانگی‌اش را برده است. دو مساوی و دو شکست هم حاصل کار تیم والورده در خانه بیلبائو، اوساسونا، دورتموند و گرانادا بوده است. بازی با گرانادا مطمئنا ضعیف‌ترین بازی فصل بارسا بود. نتیجه اینکه بارسا فعلا برای فروکش کردن بحران، چاره‌ای جز شکست ویارئال که از خوب‌های لالیگا بوده ندارد. بردن این بازی تغییر زیادی ایجاد نمی‌کند اما توقف یا شکست در این بازی، می‌تواند تبعات سنگینی به دنبال داشته باشد. درباره ترکیب احتمالی بارسلونا انتظار نمی‌رود تغییری در خط دفاعی تیم نسبت به بازی با گرانادا شاهد باشیم اما انتظار می رود بوسکتس به ترکیب برگردد. آرتور هم به احتمال قوی بازی را از ابتدا شروع می‌کند و ضلع سوم خط میانی علی القاعده باید دی یونگ باشد. گرچه احتمال استراحت دادن به او هم وجود دارد. در خط حمله مسی پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی برمی‌گردد و بعید نیست والورده تصمیم بگیرد یکی از میان سوارز یا گریزمان را به دنبال نمایش ضعیف‌شان در بازی قبل، نیمکت نشین کند. پرز در لیست نیست و طبعا فاتی شانس خوبی برای بازی کردن دارد.

غایبان بازی

میزبان در این بازی اومتیتی، واگی، راکیتیچ، آلبا و کارلس پرز را در اختیار ندارد.

میهمان هم برونو سوریانو، آلبرتو مورنو و رامیرو گوئرا را ندارد.

نتایج تقابل‌های اخیر دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم در لیگ برتر تیم بهترین بازیکن (امتیاز هواسکورد) بهترین گلزن بهترین پاسور گل بارسلونا گریزمان (7.41) فاتی (2) روبرتو (2) ویارئال جرارد مورنو (8.03) مورنو (5) کازورلا (2) نکات آماری بازی بارسلونا هر 9 بازی آخر خانگی‌اش در لالیگا را برده است. بارسلونا هر 9 دیدار خانگی آخرش مقابل ویارئال در همه رقابت‌ها را برده است. پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکورد بارسلونا 3-----------2 ویارئال

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!

ستاره آلمانی می‌گوید هم رئال و بارسا در ال‌کلاسیکو از سطح ایده‌آل خود فاصله گرفته بودند.

طرفداری | تونی کروس معتقد است رئال مادرید می‌توانست با نتیجه سنگین‌تری بارسلونا را شکست دهد.

روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. در حالی که رئال در آخرین ثانیه‌ها موفق به زدن گل برتری شد، تونی کروس معتقد است تحت شرایطی بارسا با نتیجه سنگین‌تری برنابئو را ترک می‌کرد.

به رسم هر هفته، تونی کروس در پادکست Einfach mal Luppen که به همراه برادرش فلیکس اداره می‌کند، شرکت کرد و طبیعتاً موضوع صحبت برادران کروس، ال کلاسیکوی روز یکشنبه بود. ستاره آلمانی به بررسی پیروزی مقابل بارسلونا و کیفیت دو تیم پرداخت. تونی کروس در این‌باره گفت:

حقیقت این است که ال کلاسیکو از نظر سطح کیفی، خیلی بازی خوبی نبود. هر دو تیم اشتباهات زیادی مرتکب شدند و توپ‌های زیادی را از دست دادند. در واقع ما اگر خوب بازی می‌کردیم، می‌توانستیم 4-0 بارسا را شکست دهیم. آن‌ها خصوصاً در نیمه اول اصلاً فشار زیادی نیاوردند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • استوری اورلین شوامنی با الهام از فیلم ماتریکس: به دنیای «رئال» خوش آمدید! + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم