Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر انگلیس ادعا کرد: وقت توافق جدید با ایران است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس امروز دوشنبه در سخنانی ادعا کرد: وقت توافق جدید با ایران است.

بوریس جانسون در مصاحبه با اسکای‌نیوز در این باره ادعا کرد: ما به کارهایی که ایرانی‌ها انجام دادند چطور پاسخ می‌دهیم؟ کاری که انگلیس انجام می‌دهد تلاش برای گردهم آوردن طرف‌ها و تنش‌زدایی است! صرفنظر از اینکه مخالفت‌های شما با توافق هسته‌ای قدیمی با ایران چیست؛ وقت حرکت به سمت عقد توافقی جدید است!

نخست‌وزیر انگلیس در این خصوص مدعی شد که صرفنظر از دیدگاه‌های طرف‌های مختلف درباره برجام وقت مذاکره بر سر توافقی جدید است!

این در حالیست که مقامات جمهوری اسلامی ایران تا کنون بارها تأکید کرده اند که به برجام پایبند بوده و هرگز توافق جدیدی را منعقد نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی

معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در دیدار نماینده ویژه و سفیر ایران در افغانستان گفت رسیدن آب به سیستان به حل مشکلات مردم دو کشور کمک می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در دیدار با «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه و سفیر ایران پیرامون تقویت روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری و ترانزیتی و همکاری‌های دوجانبه بحث و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر آب و انرژی، وزیر کشاورزی، آبیاری و دامداری، وزیر اطلاعات و فرهنگ و سفیر حکومت طالبان در تهران نیز حضور داشتند.

ملا برادر با مثبت خواندن روابط افغانستان و ایران و تأکید بر توسعه روابط گفت: امسال به فضل الهی سطح بارندگی بالا بوده که در نتیجه آن پس از چندین سال خشکسالی، آب دریای هلمند به نیمروز و به سیستان ایران رسیده است، این کمک خواهد کرد مشکلات بیشتر مردم هر دو کشور حل شود.

معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در ادامه خواستار ایجاد تسهیلات بیشتر در ترانزیت تولیدات و محصولات افغانستان به کشورهای اروپایی از طریق ایران شد و این امر را گامی اساسی برای افزایش سطح ترانزیت و تجارت بین دو کشور دانست.

معاون نخست وزیر طالبان: سد «کجکی» پر از آب شده استاستانکزی: به حقابه ایران متعهدیم اما در حال حاضر به اندازه رفع نیاز افغانستان آب داریم

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط دفتر ملا برادر، کاظمی قمی نیز در این دیدار اظهار داشت ایران آماده همکاری با افغانستان برای حل مشکلات بانکی تجار، مبارزه مشترک برای محفاظت از محیط زیست، به‌روزرسانی بخش کشاورزی و همچنین افزایش سطح تجارت و ترانزیت افغانستان از طریق ایران است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان
  • انگلیس هزینه‌های دفاعی را به ۲.۵ درصد افزایش می‌دهد
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • وعده انگلیس برای ارائه بزرگترین بسته کمکی به اوکراین