Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:29:01 GMT

نمایشگاه گام‌های استوار در بیرجند گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۵۹۹۷

نمایشگاه گام‌های استوار در بیرجند گشایش یافت

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی عصر دوشنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه رزمی و فرهنگی گام‌های استوار با بازسازی عملیات والفجر سه به یاد ۳۳ شهید خراسان جنوبی که در سال ۱۳۶۲ که در این عملیات شهید شدند، بر پا شد.

سرهنگ حمیدرضا برات‌زاده بیان کرد: عملیات والفجر سه در هفتم مردادماه ۱۳۶۲ رخ داد و دستاوردهای بسیار مهمی برای ایران اسلامی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای انتقال گنج گرانبهای دوران دفاع مقدس و استفاده از این ثروت ملی و آشنایی نسل‌های جدید با این دوران طلایی هر ساله بازسازی و طراحی یک عملیات در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرهنگ برات‌زاده اظهار داشت: بخشی از نمایشگاه مربوط به عرصه‌هایی است که سپاه و بسیج انجام وظیفه می‌کنند که در این راستا ۳۰ غرفه در زمینه اقتصاد مقاومتی، معرفی شهدا، جنگ نرم و فضای مجازی و دستاوردهای سایر ارگان‌های نظامی برپا شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه رزمی و فرهنگی به مدت یک هفته بعد از نماز مغرب و عشا با بازسازی عملیات والفجر سه به روی علاقه‌مندان باز است.

نمایشگاه گام‌های استوار با حضور محمدباقر قالیباف، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی گشایش یافت.

۷۵۵۶*۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی خراسان جنوبی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، راوی نمایشگاه آستان بقیع درخصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با محوریت المان سازی و به تصویر کشیدن قبرستان بقیع در سه لاین متفاوت برای بازدید علاقمندان از روز گذشته به صورت رسمی آغاز به کار کرده است.

علی احمدی افزود: قسمت اول آن مختص به نماد حرم مطهر ائمه بقیع یعنی امام حسن (ع) تا امام صادق (ع) و دیگر بقعه‌ها می‌باشد و قسمت دوم آن وضعیت فعلی قبرستان بقیع را به تصویر کشیده است.

وی گفت: قسمت سوم این نمایشگاه هم مختص تصاویر قدیمی و اسنادی است که نشان می‌دهد چگونه و چه طور علما و مرد به واقعه تاریخی هشتم شوال اعتراض کردند.

احمدی افزود: نمایشگاه آستان بقیع در ضلع شرقی صحن غدیر در حرم مطهر رضوی قرار دارد و هر روز صبح از ساعت ۱۰ تا ۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۵ تا ۱۱ شب برقرار است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی