Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه سه سیما گفت: در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی با اختلاف کمی مقام چهارم را به دست آوردیم این رتبه نسبت به دوره قبل که یازدهم شدیم در کشتی فرنگی نشان می‌دهد رشد خوبی داشته ایم. در دوره سرپرستی فدراسیون زحمت زیادی کشیده شد من هم کمترین نقش را داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در رشته آزاد ما به ناحق در رده چهارم جهان قرار گرفتیم به ما گفتیم که مقام سوم را کسب کرده‌ایم حتی به دنبال ما آمدند تا مربی ما را روی سکو بروند بعد لالوویچ صحبت کرد و گفت که جدول تغییر کرده است به کشتی‌گیر آمریکایی در وزن ۸۶ کیلوگرم رتبه نهم داده شد و چهار پوئن به او دادند. گفتند سیستم جدول است این هم برای ما تجربه‌ای بود، اما من قطعاً این موضوع را بررسی می‌کنم.

دبیر در مورد اعتراض به لالوویچ گفت: به ما گفته شد سیستم جدول مکانیزه است، اما با روحیاتی که من دارم به سادگی این مسئله را قبول نخواهم کرد و من یک تیم برای آنالیز جدول گذاشته ام تا آن را بررسی کنند. ما کشتی‌گیران خوبی مثل حسن یزدانی، عبده‌ولی، نجاتی و... داریم. این کشتی‌گیران هم ممکن است در برخی از کشتی‌هایشان ۵۰-۵۰ یا ۶۰ به ۴۰ باشد. به هر حال آن‌هایی که کرسی اتحادیه جهانی ما را به راحتی از دست دادند حالا باید پاسخگو باشند. ما نمی‌خواهیم حق کسی را به ما بدهند فقط می‌گوییم حق ما خرده نشود. هر دو تیم آزاد و فرنگی ما می‌توانستند در دنیا دوم شوند ما با روس‌ها فاصله داریم این وضعیت واقعی کشتی ما است.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد اینکه از عملکرد دو تیم آزاد و فرنگی راضی بودید یا نه، گفت: اول باید خدا و مردم راضی باشند من خادم مردم هستند بله من راضی هستم تیم‌های ما زحمت خودشان را کشیدند البته نواقصی هم داریم که با مربیان تیم ملی آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

منبع: فارس خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشتی آزاد و فرهنگی فدراسیون کشتی رئیس فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا

ترکیب تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ژاپن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که در بیشکک برگزار می‌شود، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا 23 تا 28 فروردین ماه در قرقیزستان برگزار خواهد شد. پیکاری که به نظر تحت‌الشعاع رقابت‌های گزینشی قاره‌ای خواهد بود که 31 فروردین تا 2 اردیبهشت در همین کشور به انجام خواهد رسید.

بنابراین اولویت‌ تیم‌های آسیایی کسب سهمیه است و نفر اصلی خود را در اوزانی که در مسابقات جهانی بلگراد کسب سهمیه نکردند، به گزینشی آسیایی اعزام می‌کنند.

بعد از برگزاری مسابقات انتخابی کشور ژاپن، 20 کشتی‌گیر آزاد و فرنگی کار این کشور که قرار است در رقابت‌های قهرمانی آسیا کشتی بگیرند، از سوی فدراسیون کشتی این کشور به این شرح معرفی شد:

کشتی آزاد

57 کیلوگرم: یومی‌یا

61 کیلوگرم: تانابه

65 کیلوگرم: اونو

70 کیلوگرم: آاویاگی

74 کیلوگرم: تاکاهاشی

79 کیلوگرم: کامیا

86 کیلوگرم: شیرای

92 کیلوگرم: میورا

97 کیلوگرم: ایتو

125 کیلوگرم: یاماموتو

کشتی فرنگی

55 کیلوگرم: اُکاموتو

60 کیلوگرم: اینابه

63 کیلوگرم: سوزوکی

67 کیلوگرم: یابه

72 کیلوگرم: هارادا

77 کیلوگرم: کوزاکا

82 کیلوگرم: یوشیدا

87 کیلوگرم: سومی

97 کیلوگرم: آمانو

130 کیلوگرم: کوبایاشی

تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز با ابراهیم خواری در 57 کیلو، رضا اطری در 61 کیلو، رحمان عموزاد در 65 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلو، حسین ابوذری در 74 کیلو، محمد نخودی در 79 کیلو، هادی وفایی‌پور در 86 کیلو، امیرحسین فیروزپور در 92 کیلو، محمدحسین محمدیان در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم عازم قهرمانی آسیا خواهد شد.

تیم ملی فرنگی را نیز در این رقابت‌ها پویا دادمرز در 55 کیلو، امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، سعید اسماعیلی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امیر عبدی در 77 کیلو، رسول گرمسیری در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • معمای ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برای المپیک ۲۰۲۴ و هندوانه دربسته‌ پادشاه
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم
  • رده بندی جدید شمشیربازان جهان؛ پاکدامن چهارم شد