Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راس هیاتی وارد کرمانشاه شد و مورد استقبال حاتمی معاون اقتصادی استاندار قرار گرفت.

او بلافاصله به مزار شهدای شهر کرمانشاه رفت و در آغازین روز‌های هفته دفاع مقدس با آرمان‌های امام راحل و شهدای گلگون کفن شهر کرمانشاه بیعتی دوباره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه سفر کاریش به استان در راستای تأمین امنیت دارویی و غذایی، بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز توزیع دارو و مواد غذایی در غرب کشور مربوط به پخش البرز را افتتاح کرد.

برای ساخت و راه‌اندازی این مرکز بزرگ توزیع دارو و مواد غذایی ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است و آغاز به‌کار این مرکز، ایجاد اشتغال برای ۲۵۰نفر را به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در پی خواهد داشت .

 

 

انتهای پیام/د

مرکز توزیع دارو افتتاح شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه گفت: عمل بسته تعویض دریچه آئورت قلب برای بیماری ۷۳ ساله در کرمانشاه در بیمارستان امام علی(ع) برای نخستین‌ بار در غرب کشور انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حسین امیری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران در خصوص عمل بسته دریچه آئورت در این بیمارستان اظهار کرد: بیمار یک زن ۷۳ ساله بود که به علت کهولت سن و مشکلات دیگر از قبیل دیابت و فشارخون بالا، این عمل برای او انجام شد.

وی افزود: این عمل برای نخستین بار در غرب کشور صورت می‌گیرد.

محمد روزبهانی، متخصص قلب و عروق در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این عمل به‌صورت بسته و به روش آنژیوگرافی انجام شد.

وی ادامه داد: در این روش آنژیو از طریق شریان کشاله ران وارد شده است، دریچه را در محل تخریب شده جایگزین کردیم و بر این اساس مشکل بیمار را رفع کردیم.

متخصص قلب و عروق بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه این عمل را افتخاری برای استان دانست و تصریح کرد: این کار در غرب کشور تاکنون انجام نشده است و برای نخستین بار هست که این اتفاق دارد می‌افتد و از امروز کرمانشاه به جمع ۱۰ استانی پیوست که عمل بسته تعویض دریچه آئورت امکان‌پذیر است.

کد خبر 747774

دیگر خبرها

  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان