Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز دوشنبه یکم مهرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف نوشیدنی قاچاق در سراوان 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان، از کشف ۵ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق در شهرستان سراوان خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری گفت: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی نوشیدنی قاچاق توسط فردی سودجو در یکی از روستا‌های حاشیه شهر سراوان موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از شناسایی محل و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت وارد عمل شدند و در بازرسی از انبار ۱۲ هزار و ۸۸۰ بطری انواع نوشیدنی قاچاق شامل: ۱۱۹۵۰ بطری آب انبه، ۵۵۰ بطری دلستر یک و نیم لیتری و ۳۸۰ قوطی نوشابه انرژی زا فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده ۵ میلیارد ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی نوشیدنی‌ها به اداره گمرک تحویل شد.

سردار جعفری در پایان از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

تصادف مرگبار در محور قصرقند

برخورد مینی بوس با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور "نیکشهر-قصرقند" ۶ کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ یداله ستوده  رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستانگفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف زنجیره‌ای منجر به فوت در کیلومتر ۱۹ محور "نیکشهر -قصرقند" بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک مینی بوس با ۲ سرنشین به صورت رخ به رخ با یک پژو ۴۰۵ نقره‌ای با ۶ سرنشین برخورد و در ادامه یک پژو ۴۰۵ سفید رنگ دیگر با ۴ سرنشین که در همان مسیر درحال حرکت بوده با پژو نقره‌ای رنگ برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه هر ۶ سرنشین پژو ۴۰۵ نقره‌ای به علت شده جراحات وارده در دم فوت و راننده مینی بوس و ۴ سرنشین خودروی ۴۰۵ سفید رنگ نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ستوده عنوان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این تصادف را تجاوز به چپ خودروی مینی بوس و عدم رعایت فاصله طولی پژو ۴۰۵ سفید رنگ نسبت به ۴۰۵ نقره‌ای رنگ اعلام کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دو طرفه بودن اکثر محور‌های استان سیستان و بلوچستان، از رانندگانی که قصد رانندگی در این محور‌ها را دارند خواست با رعایت سرعت مطمئنه و احترام به کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی سلامت خود و دیگران را تضمین کنند.


سرعت غیرمجاز خودروی تیبا، منجر به مرگ کودک ۷ ساله شد

واژگونی سواری تیبا در محور "ایرانشهر –سرباز" منجر به مرگ کودک ۷ ساله و مجروحیت راننده و کودکی ۱۰ ساله شد.

سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت:  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی منجر به فوت در محور "ایرانشهر -سرباز"، جاده فرعی روستای "سرکهوران" بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودروی تیبا با ۳ سرنشین از جاده خارج و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو که پسر بچه‌ای ۷ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و راننده خودرو و سرنشین دیگر آن که پسر بچه‌ای ۱۰ ساله بود، مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ستوده عنوان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این تصادف را ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا

 روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد گفت:بر اثر بارندگی های اخیر در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش بارندگی ها از بامداد امروز، راه ارتباطی ۲۰ روستای حوزه  شهرستان های  سراوان، مهرستان،سیب و سوران و گلشن در اثر بارندگی های سیل آسای اخیر مسدود شده است.

وی افزود: علاوه بر محورهای فوق ،محور گلشن، سراوان، مهرستان، ایرانشهر، گشت،سراوان و محورهای فرعی سوران،پسکوه و مهرستان، سوران تا اطلاع ثانوی مسدود است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد:تمامی امکانات راهداری از جمله ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در شهرستان‌های مورد نظر مستقر شدند و تلاش راهداران برای بازگشایی این محورها ادامه دارد‌.

کرد در پایان یادآورشد:هم استانی‌های عزیز با توجه به شدت بارش ها از سفرهای غیر ضروری خودداری ومی توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • بازگشایی محور گلشن به سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان