Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف ۴ پروژه بزرگ بهداشتی و درمانی در کهگیلویه بزرگ در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: عملیات اجرایی بیمارستان چرام به زودی آغاز می‌شود. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چرام، پرویز یزدان‌پناه عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه بزرگ اظهار داشت: هدف از سفر به کهگیلویه بزرگ بررسی مشکلات پروژه‌های مختلف شامل بیمارستان‌های شهرستان‌های چرام و لنده و کلینیک تخصصی و مرکز آموزشگاه بهورزی دهدشت بوده تا با ارائه راهکاری مناسب شاهد تسریع در روند اجرایی آن‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیمارستان لنده به زودی تعیین تکلیف شده و مشکلات مرکز دیالیز این شهرستان نیز برطرف می‌شود، عنوان کرد: برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان لنده باید  کار تیمی انجام دهیم و بزودی دو دستگاه دیالیز برای مرکز دیالیز لنده اختصاص می‌یابد.

یزدان‌پناه با اشاره به بازگشایی پاکات مناقصه پروژه احداث بیمارستان چرام در روزهای آینده ادامه داد: با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه در کمترین زمان ممکن آغاز می‌شود.

اهواز| تفاهم‌نامه احداث 2 پروژه بهداشت و درمان در حمیدیه به امضا رسید + تصویرنایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: نحوه تخصیص منابع هدفمندی یارانه‌ها در حوزه بهداشت و درمان مبهم استاهواز| تفاهم‌نامه احداث 2 پروژه بهداشت و درمان در حمیدیه به امضا رسید + تصویرسمنان| عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: نظام ارجاع هزینه‌های بهداشت و درمان را کاهش می‌دهد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:  برای حل مشکلات بهداشتی و درمانی استان با مجمع نمایندگان و مسئولان سیاسی استان تعامل داریم.

یزدان‌پناه در خصوص پروژه کلینیک تخصصی دهدشت ادامه داد: خوشبختانه منابع مالی لازم برای اتمام ساختمان این پروژه از طرف وزارت و دانشگاه تامین شده است و بحث کم کاری‌های پیمانکار بدون شک تعیین تکلیف می‌شود.

وی تاکید کرد: آسانسور و کارهای ساختمانی و تاسیساتی داخلی و بیرونی این پروژه بصورت امانی در یک زمان قابل قبول توسط خود دانشگاه انجام می‌شود.

یزدان‌پناه در ادامه در خصوص ساختمان مرکز آموزشگاه بهورزی دهدشت گفت: این مرکز متاسفانه در این مدت پیشرفت قابل قبول نداشته و با مسئول فنی دانشگاه صحبت های لازم انجام و مقرر گردید با پیمانکار این پروژه در خصوص تکمیل و اتمام این طرح  در یاسوج رایزنی و در صورت عدم ساخت و تکمیل آن در زمان تعیین شده، ادامه فعالیت پیمانکار تعیین تکلیف  و دانشگاه مسئولیت ساخت و تکمیل آن را بر عهده می‌گیرد.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تقدیر از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا؛، روز گذشته در بیمارستان فرهیختگان مراسم تقدیر از بخشهای منتخب در سال 1402 با حضور ریاست بیمارستان، معاون اجرایی، معاون درمان، مدیران و مسئولین بیمارستان برگزار گردید.

 در این جلسه با توجه به چهار محور بهره وری، درآمد(نسبت عملکرد به هدف)، هزینه به درآمد و مدیریت هزینه(کاهش مواد مصرفی) ارزیابی انجام پذیرفته و لوح تقدیر به سرپرستاران بخشهای پیوند، داخلی و دیالیز به نمایندگی از کلیه کارکنان بخش توسط ریاست بیمارستان و معاونین اجرایی و درمان داده شد. همچنین از زحمات مدیر پرستاری بیمارستان با لوح تقدیر توسط ریاست بیمارستان تقدیر شد.
                                                     

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد
  • فاز دوم پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد آغاز خواهد شد
  • معرفی بخش‌های پیوند، داخلی و دیالیز به عنوان برگزیدگان سال ۱۴۰۲ بیمارستان فرهیختگان
  • اهدای دستگاه الکتروکاردیوگراف به مرکز بهداشت تایباد
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود
  • قدردانی از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲
  • مراسم تقدیر از بخش‌های منتخب بیمارستان فرهیختگان در سال ۱۴۰۲
  • استعفای ۲۲ پرستار چالوسی؛ از شایعه تا واقعیت!