Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@12:03:57 GMT

پیش‌بینی مورینیو از برنده مرد سال فیفا

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۶۱۲۴

پیش‌بینی مورینیو از برنده مرد سال فیفا

مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان در میلان ایتالیا برگزار می‌شود و بهترین‌های فوتبال جهان در بخش‌های مختلف معرفی می‌شوند. ژوزه مورینیو که در سال ۲۰۱۰ توانست بعد از قهرمانی با اینتر در لیگ قهرمانان اروپا بهترین مربی سال فوتبال جهان شود، در این مراسم حاضر است.

سرمربی پرتغالی در پاسخ به این سوال که چه کسی جایزه بهترین بازیکن سال را به دست خواهد آورد گفت: هم مسی و هم رونالدو فوتبالیست‌های قابل و بزرگی هستند، ولی قهرمانی در لیگ قهرمانان اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر بازیکنی که این قهرمانی را به دست آورده است باید مرد سال فیفا باشد و به همین خاطر من معتقد هستم این جایزه به ویرجیل فان دایک مدافع لیورپول می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فان دایک اخیرا توانسته بود جایزه بهترین بازیکن سال یوفا را نیز کسب کند و در آن مراسم نیز با رونالدو و مسی رقابت داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فیفا ژوزه مورینیو منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم

مجید مجیدی، کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی، از سال ۱۳۵۹ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز نمود. وی با ساخت فیلم بچه‌های آسمان، جزء پنج نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان اسکار ۱۹۹۸ بود و نخستین کارگردان ایرانی است که نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

وی با چهار سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر، رکورددار دریافت این جایزه در میان کارگردانان ایرانی به شمار می‌رود. اولین فیلم بلند وی به نام بدوک در سال ۱۳۷۰ برنده جایزه جشنواره فجر شد.

از جمله آثار برتر مجید مجیدی می‌توان به خورشید، آن‌سوی ابرها، بید مجنون، محمد رسول الله، پدر، رنگ خدا، باران و آواز اشاره کرد. مجید مجیدی طی دوران فعالیت خود، جوایز بسیاری همچون جایزه هولدن برای بهترین فیلمنامه، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم تورین، جایزه دلفین طلایی جشنواره بین المللی فیلم فستوریا، سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر و جایزه بزرگ هیئت داوران بنیاد فیلم آمریکا را از آن خود کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • این فیلم برنده جایزه فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای شد
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد