Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزنه بردار دسته ۸۹ کیلوگرم کشورمان با مدال‌های نقره و برنز مجموع و دوضرب به کار خود در گروه A پایان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان که در تایلند در حال برگزاری است، عصر امروز مسابقات دسته 89 کیلوگرم مردان در گروه A برگزار شد و محمد زارعی و علی میری نمایندگان ایران در این دسته با 9 وزنه بردار از کشورهای ارمنستان (2 وزنه‌بردار)، فرانسه، عراق، ونزوئلا، گرجستان، قزاقستان و بلاروس (2 وزنه بردار) به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت یکضرب:

میری کار خود را در این دسته و در حرکت در حرکت اول یکضرب با انتخاب وزنه 160 کیلوگرم شروع کرد و آن را به راحتی بالای سر برد، وی در حرکت دوم نیز وزنه 165 کیلوگرمی را بالای سر برد. میری در سومین حرکت نیز موفق به مهار وزنه 167 کیلوگرمی شد و کار خود را در حرکت یکضرب با عنوان پنجمی به پایان برد.

محمد زارعی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در نخستین حرکت موفق به مهار وزنه 165 کیلوگرمی شد، اما در دومین تلاش در مهار وزنه 169 کیلوگرمی ناکام بود و در سومین حرکت نیز موفق به مهار وزنه 170 کیلوگرمی نشد تا با همان رکورد 165 کیلوگرمی به عنوانی بهتر از هفتمی نرسد.

وزنه‌برداران گرجستان با 172 کیلوگرم، بلاروس 169 و ونزوئلا نیز با 169 کیلوگرم مدال‌های طلا، نقره و برنز این حرکت را به خود اختصاص دادند.

حرکت دوضرب: 

محمد زارعی در حرکت اول دوضرب وزنه 196 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکت دوم در مهار وزنه 206 کیلوگرمی ناکام بود. وی در حرکت سوم نیز موفق یه مهار وزنه 207 کیلوگرمی نشد تا با همان 196 کیلوگرم به رده دهم دوضرب بسنده کند. زارعی با مجموع 361 کیلوگرم نهم شد. 

علی میری در حرکت اول دوضرب موفق به مهار وزنه 202 کیلوگرمی شد، میری در سومین حرکت موفق به مهار وزنه 207 کیلوگرمی شد. اما در حرکت سوم موفق‌ به مهار وزنه 210 کیلوگرمی نشد تت با همان 207 کیلوگرم یه مدال برنز دوضرب و مجموع 374 کیلوگرم به مدال نقره مجموع دست یابد.

وزنه‌بردار ارمنستان‌ با مجموع 375 کیلوگرم قهرمان شد. مدال برنز مجموع هم وزنه‌بردار گرجستان با 371 کیلوگرم رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزنه برداری قهرمانی جهان وزنه برداری محمد زارعی علی میری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان

روزبه صفری بوکسور بهشهری در پیکار‌های بین المللی بوکس قرقیزستان در وزن ۹۲+ کیلوگرم روزبه صفری، عنوان سوم را به دست آورد.

وی پس از کسب پیروزی الیم بیکو از قرقیزستان مقابل رمضان کارانکوف از روسیه ایستاد.

صفری در حالی که راند نخست را برنده شده بود، به دلیل پارگی اَبرو و با تصمیم عجیب داوران بازنده اعلام شد تا با مدال برنز به کار خود پایان داد.

تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد که یک نشان برنز از مازندران هم در میان آن بود.

بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند و روزبه می‌خواهد مثل مربی بابلسری تیم ملی مهدی طلوتی، جاسم دلاوری و انوشیروان نوریان، از جمع بوکسور‌های مازنی در تاریخ المپیک‌ها باشد که روی رینگ پاریس مشت می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم