Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین نبض بازار امروز، دوشنبه (یکم مهر ۹۸) به شرح زیر است:

انجیر کیلویی چند؟
انجیر زرد دستچین در میادین میوه و تره بار هر کیلو به قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

جدیدترین نرخ محصولات ایران خودرو/ سمند LX به قیمت ۷۳ میلیون تومان رسید
برخی محصولات ایران خودرو امروز (۹۸/۷/۱) در بازار آزاد با ثبات نسبی در قیمت همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ سکه و طلا در یکم مهر ۹۸ / سکه وارد کانال ۳ میلیون تومان شد + جدول
امروز سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۴ میلیون و ۱۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم هم ۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان فروخته شد.

جدیدترین قیمت ارز در صرافی ها/ یورو ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان
امروز (۹۸/۷/۱) در صرافی‌های مجاز هر اسکناس یورو با مبلغ ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد.

قیمت خودرو‌های پرفروش در اول مهر ۹۸ + جدول
بر اساس معاملات انجام شده امروز در بازار آزاد خودرو قیمت برخی از خودرو‌های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با ثبات نسبی همراه است.

اجاره یک واحد مسکونی در منطقه ۹ تهران چقدر است؟ + جدول
یک دستگاه واحد مسکونی ۵۵ متری واقع در منطقه استاد معین، خیابان طوس با مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره و ۵۰ میلیون تومان ودیعه معامله می‌شود.

بسته لوازم تحریر در بازار چند؟ + قیمت
ست لوازم تحریر هلیکس Helix مدل Cambridge مجموعه ۹ عددی به قیمت ۳۵ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

بررسی فنی خودروی لینکلن/ خودرویی که با باز کردن درب‌هایش به شما خوش‌آمد می‌گوید + مشخصات

 

انتهای پیام/

مهمترین عناوین نبض بازار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار بسته نبض بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

 قیمت کارخانه‌ای جدید پژو پارس با موتور XU۷P (پژو پارس سال) از سوی ایران خودرویی‌ها اعلام شد تا ثبت‌نام کنندگان برای این محصول محبوب در بُهت فرو روند.

آن‌طور که اطلاعیه فروش ایران خودرو برای پژو پارس سال نشان می‌دهد این خودرو از این به بعد با قیمت حدود ۴۴۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. 

مقایسه قیمت جدید کارخانه‌ای پژو پارس سال با قیمت پیشین حکایت از آن دارد که قیمت این خودرو، افزایشی حدود ۵۰ درصد در مبدا را تجربه کرده است.

آبی‌های جاده مخصوص پیش از این هر دستگاه پژو پارس سال را با قیمتی حدود ۲۹۴ میلیون تومان برای متقاضیان فاکتور می‌کردند و به این ترتیب، شاهد آن هستیم که قیمت پژو پارس با موتور XU۷P حول و حوش ۱۵۰ میلیون تومان در کارخانه رشد کرده است. 

هنوز پژو پارس سال مدل ۱۴۰۳ در بازار آفتابی نشده، اما مدل ۱۴۰۲ این خودرو با قیمتی نزدیک به ۶۷۵ میلیون تومان در بازار داد و ستد می‌شود؛ بنابراین قیمت این محصول محبوب ایران خودرو با مدل ۱۴۰۲ به نسبت قیمت کارخانه‌ای آن حدود ۳۸۰ میلیون تومان اختلاف را نشان می‌دهد.

حال فرض کنیم همین اختلاف قیمت کارخانه‌ای و بازار با توجه به قیمت جدید پژو پارس در مبدا رقم بخورد. یعنی فاصله حدود ۴۰۰ میلیون تومانی فعلی میان قیمت کارخانه‌ای و بازاری پژو پارس به قیمت جدید اعلامی این محصول محبوب ایران خودرو اضافه شود؛ بنابراین قیمت پژو پارس سال در بازار می‌تواند تا حوالی ۸۵۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان بالا بیاید.

نباید از یاد برد که قیمت حدود ۹۰۰ میلیون تومانی پژو پارس سال در بازار تنها تحت تاثیر افزایش قیمت کارخانه‌ای این خودرو رقم خورده است و عواملی مانند نرخ ارز یا انتشار اخبار خارج از بازار هنوز تاثیر خود را روی پیش بینی قیمت پژو پارس سال در بازار نگذاشته اند.

با این همه پیش‌بینی می‌شود این قیمت حسابی بازار خودرو را بترساند.

منبع: اقتصادنیوز

دیگر خبرها

  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت هایما در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول