Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@23:03:22 GMT

نمایش دوستی نتانیاهو و رقیب +عکس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۶۲۸۰

نمایش دوستی نتانیاهو و رقیب +عکس

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر حزب آبی و سفید برای نخستین بار پس از برگزاری انتخابات به صورت رسمی با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود و نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» رهبر حزب آبی و سفیدبا «رووین ریولین» رئیس این رژیم دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: چه کسی نخست‌وزیر اسراییل می‌شود؟ احزاب مهم اسراییل هم نتانیاهو را تنها گذاشتند

رسانه‌های اسرائیلی هدف از این دیدار را تلاش رئیس رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه وحدت ملی عنوان کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو چند روز پیش با انتشار یک پیام ویدئویی، ضمن پذیرش شکست در تشکیل ائتلاف راست‌گرا، از گانتز دعوت کرد تا امروز با هم ملاقات جدی برای تشکیل کابینه فراگیر داشته باشند. گانتز اما پیشنهاد رهبر حزب لیکود مبنی بر نخست‌وزیری چرخشی و ائتلاف برای کابینه فراگیر را رد کرد.

از طرفی برای اینکه ائتلاف‌های نتانیاهو یا گانتز حائز اکثریت لازم جهت معرفی شدن برای تشکیل کابینه شوند، به حمایت «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «اسرائیل بیتونا» با ۸ کرسی نیاز دارند.

لیبرمن که از سوی رسانه‌های اسرائیلی به عنوان عامل سرنوشت‌ساز در تشکیل کابینه و تعیین نخست‌وزیر لقب گرفته، پیشتر تلویحا اعلام کرده که تمام تلاشش را می‌کند تا نتانیاهو را از رهبری حزب لیکود به زیر کشیده و مانع تشکیل ائتلاف او شود. لیبرمن تاکید کرده هر حزبی که تمام شروط وی برای تغییرات سکولاریست در سیاست‌های کابینه اسرائیل را بپذیرد، با آنها ائتلاف خواهد کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو دربی90 تحولات یمن بنیامین نتانیاهو بنی گانتز مشرق حزب آبی و سفید آویگدور لیبرمن لیبرمن رژیم صهیونیستی حزب لیکود اسرائیل اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم

بنیامین نتانیاهو در دیدار با معاونت‌های موساد گفت که اختلافات داخلی درون اسرائیل موجودیت این رژیم را به خطر انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشستی با حضور روسای معاونت‌های مختلف موساد نسبت به اختلافات موجود در میان مقامات این رژیم هشدار داد.

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

نتانیاهو خطاب به روسای معاونت‌های مختلف موساد گفت: ملت‌ها همواره قبل از هر چیز از درون و نه از خارج، متلاشی می‌شوند، شکاف‌های داخلی باید سریعا از بین بروند، چرا که ما در معرض تهدیدی جدی برای موجودیت اسرائیل هستیم. هنگامی که یک خطر موجودیتی در میان باشد، نیروها با یکدیگر وحدت می‌کنند و از یکدیگر جدا نمی‌شوند».

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل بار دیگر مدعی شد که تل آویو بر نابودی حماس و آزادی اسرای اسرائیل و «مقابله با تهدید فراگیر ایران» متعهد است؛ او افزود: «این وظیفه به غایت مهم به دو چیز نیاز دارد: اراده و وحدت».

نگرانی نخست‌وزیر رژیم اشغالگر از تشتت و چند دستگی در میان صهیونیست‌ها در شرایطی است که این رژیم روزانه شاهد تظاهرات هزاران نفری برای برگزاری انتخابات زودهنگام، برکناری نتانیاهو و بازگشت اسرای اسرائیلی نزد حماس است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • رهبر مخالفان نتانیاهو: «بن گویر» آبروی اسرائیل را برده است
  • ببینید | شکاف سیاسی در اسرائیل؛ وزیر کابینه هم نتانیاهو را مسخره کرد!
  • بن‌گویر با این یک کلمه‌ ما را مضحکه دنیا کرد! | عکس | هرکس به‌جز نتانیاهو نخست‌وزیر می‌بود ...
  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است