Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در شهریورماه تعداد ۹۲کرمانی با انجام ۴۰۳ مورد عملیات امداد نجات یافتند و متاسفانه از این تعداد ۱۴ نفر مصدوم شدند.

او افزود: در مجموع ۱۳۸ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد ۵۹ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۱۷ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۳۸ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۱۲ مورد مربوط به مراکز تجاری, ۲ مورد مراکز دولتی و ۱۰ مورد مربوط به جنگل ودرختان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری همچنین از انجام ۲۶۵ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۸۵ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۸۷ مورد زنده گیری مار ها‌ی سمی و غیر سمی، ۳۴ مورد چیدن حلقه و قفل، ۲۲ مورد امداد آسانسور, ۱۸ مورد امداد تصادفات خودرویی، ۳ مورد سقوط از کوه و پرت شدن از بلندی و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.

او تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۹۹ نفر از شهروندان آموزش‌های پیشگیری و آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند و همچنین ۷۸ مورد مشاوره ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده ارائه شده است.

انتهای پیام/ح

نجات ۹۲کرمانی درعملیات های آتش نشانی کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور

به گزارش پارس نیوز ، بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا ، درباره آخرین جزئیات امدادرسانی در استان‌های سیل زده کشور گفت: در پی اعلام قرمز هشدار سازمان هواشناسی کشور، هشت استان بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان، یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند و تا صبح امروز ۲۹ فروردین ماه، در ۴۷ منطقه عملیاتی، هزار و ۱۹۰ عملیات امداد و نجات،۲۱۶ عملیات اسکان و ۵۰ مورد عملیات انتقال به اماکن امن صورت گرفته است.

وی با اشاره به یک عملیات مهم افزود:در ساعت ۳:۳۰ دقیقه امروز، در مسیر کنارک به نیک شهر، دو دستگاه اتوبوس گرفتار سیل شده بودند که ۴۳ نفر توسط امدادگران نجات پیدا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: در مجموع این سازمان با به کارگیری شش هزار نیروی عملیاتی در قالب هزار و ۲۰۰ تیم در پنج استان سیل زده مشغول به امدادرسانی و کمک رسانی هستند. در حال حاضر  ۲۵۰ خودروی لجستیکی و عملیاتی نیز در استان های سیل زده برای ارائه خدمت، به کار گرفته شده‌اند و آماده‌باش امدادگران همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ۳۶۷ کیلوگرم نایلون،۶۶ تخته پتو، ۱۰۵، ۷۱ تخته موکت، ۳۴ بسته غذایی و ۲۰ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی در بین متأثرین توزیع شد. ۴۶تیم عملیاتی متشکل ۲۳۲ امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از هموطنان عزیز خواست از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند. و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • فیلم/ آخرین وضعیت امدادرسانی در استان‌های سیل‌زده کشور
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • آخرین وضعیت سیل در جنوب کشور
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • مفقود شدن سه عشایرنشین در جبالبارز کرمان/ پیداشدن یکی از مفقودین
  • عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم
  • (ویدئو) عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان