Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بهترین های فوتبال جهان در میلان برگزار می شود تا بهترین های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی مشخص شوند.

به گزارش ایسنا، مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان در میلان ایتالیا برگزار می شود و بهترین های فوتبال جهان در بخش های مختلف معرفی می شوند. در حالیکه چند ماه تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی زمان باقی است، فیفا مراسم بهترین های فوتبال جهان را در میلان ایتالیا با حضور چهره های فوتبالی جهان برگزار می کند تا بهترین های فوتبال جهان در بخش های مختلف در سال جاری میلادی معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** جوایز برنامه 

بهترین فوتبالیست مرد سال 

بهترین فوتبالیست زن سال 

بهترین مربی مرد سال

بهترین مربی فوتبال زنان

بهترین دروازه بان جهان

جایزه بهترین گل سال (پوشکاش)

بهترین هواداران سال

تیم منتخب سال فیفا

گزارش زنده ایسنا از مراسم فیفا را در زیر می خوانیم: 

ادن هازارد عنوان کرد حضور در بین بهترین ها حس خوبی است و می خواهد در کنار هم تیمی هایش از اینشب لذت ببرد. همچنین لوکا مودریچ نیز با خوشحالی از حضور در این مراسم عنوان کرد هر کدام از ۳ نامزد نهایی که برنده جایزه بهترین بازیکن سال شوند با شایستگی به این مهم رسیدند.

آلیسون دروازه بان لیورپول بخت نخست کسب عنوان بهترین دروازه بان سال فوتبال جهان است. او علاوه بر لیگ قهرمانان توانست کوپا را نیز با برزیل به دست بیاورد. 

ویرجیل فان دایک مدافع هلندی لیورپول توانست با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. معمولا این جایزه در بیشتر سالها به بازیکنی رسیده است که قهرمانی در لیگ قهرمانان را برده و باید دید این بار یک مدافع می تواند جایزه بهترین بازیکن سال جهان را به دست بیاورد یا خیر. 

لیونل مسی هرگز نتوانسته جایزه بهترین بازیکن سال فیفا THE BEST را در کاکسیون افتخارات خود داشته باشد و این در حالی است که رونالدو رقیب او دو بار این جایزه را به دست آورده است. فان دایک نیز اولین حضور خود را در بین دو فوق ستاره فوتبال جهان تجربه می کرد. سال قبل مودریچ توانست به سلطه این دو بازیکن بزرگ در کسب ارزشمندترین جوایز انفرادی فوتبال جهان پایان دهد. 

مورینیو سرمربی سابق تیم های رئال‌مادرید، چلسی، اینتر و منچستریونایتد پیش بینی کرد ویرجیل فان دایک به سبب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا جایزه بهترین بازیکن سال را به دست بیاورد.

خیلی از شخصیت های قدیمی و فعلی فوتبال جهان خودشان را به میلان ایتالیا رساندند تا در این مراسم حاضر باشند. فابیو کاپلو سرمربی نامدار و بازنشسته ایتالیایی یکی از افرادی بود که در این مراسم حضور زودهنگامی داشت و دقایقی با یورگن کلوپ نامزد بهترین سرمربی سال به خوش و بش پرداخت.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مراسم بهترین های فیفا کریستیانو رونالدو ليونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد

این برای پنجمین بار است که جوکر برنده جایزه اسکار ورزشی می‌شود.

به گزارش طرفداری، نواک جوکوویچ برترین تنیسور مرد تاریخ و برنده 24 گرند اسلم، برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد.

این برای پنجمین بار است که تنیسور مطرح صربستانی برنده جایزه ورزشکار سال لوریوس می‌شود. صربیناتور پیش از این در سال‌های 2012، 2015، 2016 و 2019 برنده جایزه لوریوس شد تا در کنار راجر فدرر دیگر تنیسور مطرح سوئیسی تنها ورزشکاران تاریخ باشند که 5 بار به این عنوان ارزشمند دست یافته‌اند.

جوکر برای کسب جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس رقیبان سرشناسی در دیگر رشته‌‌های ورزشی از جمله فوتبال داشت. لیونل مسی و ارلینگ هالند (فوتبال)، موندو دوپلانتیس (پرش با نیزه)، نوا لایلز (دوومیدانی) و مکس فرستاپن (فرمول یک) رقیبان نواک جوکوویچ در کسب جایزه بهترین ورزشکار سال بودند.

گفتنی است آیتانا بونماتی ستاره زنان فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا نیز در بخش زنان این جایزه را تصاحب کرد. جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید هم جایزه استعداد برتر را گرفت.

نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال نوواک جوکوویچ موندو دوپلانتیس ارلینگ هالند نوا لایلز لیونل مسی مکس فرستاپن

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صعود مرد شماره یك تنیس جهان به دور دوم نواک جوکوويچ مصدوم شد

دیگر خبرها

  • قصه عکس تلخی که جهانی شد/ گونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • چگونه محمد سالم بهترین عکس جهان را ثبت کرد؟
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • مسی با یک تیر 2 نشان را در فوتبال آمریکا زد